Kas niin olipas haastatteluni seurakunnalla ihan Ok. Kaikki meni ihan hyvin ja aika nopeastikin ja se saattoi poikia minulle jopa leirille kesällä mahdollisuuden kerätä leiripisteitä opintojani varten ja kaiken lisäksi tämä leiri olisi lähempänäkin kuin se jolle alunalkaen olin menossa. Toisaalta ajankohta SAATTAA olla hieman huono (heinäkuun loppu= Antin kesäloma aika) mutta jos meinaan koulun asettaa suhteemme ja yhdessä olo aikamme edelle niin silloin se on vain sumplittava siten että se PISTETÄÄN KÄYMÄÄN! Minulta kun puuttuu vielä viikon edestä leiripäiviä joten saattaahan olla että joudun menemään molempiin....*huoh*

Aamun olin siis aika ``kireä´siitä otsakkeessa johtuva "kireitä siimoja". Minä hermoilin joutavia enne aikojani, koska olen hieman jännittäjä tyyppiä. Shoppailin tänään joulukorttejakin ja nyt olen kysellyt muutamien ihmisten osotteita heiltä jotta saisin ne lähtemään ihan ajallaan... eikä kävisi niin että jotkin saavat minulta joulukortin vasta juhannuksen aikaan.. X) heh...

Arttu on naureksinut paljon herättyään. Ehkä se johtuu osin siitä, että hänen ukkinsa on häntä leikittämässä, meno on niin kivaa ettei meinaa pois päästää hänen sylistään. Muisti kuitenkin itkeä Antin perään tämä lähtiessä liiteristä puita hakemaan, tuntui että se olisi ollut sellainen "velvollisuuden vuoksi" itku... heh. En minä lapsista niin paljoa tiedä, mutta sellainen ajatus mieleeni tulla tupsahti. Että sellaista. Ihanaa kun on vasta...ööö...perjantai! Menee jo ihan päivät sekaisin... heh.

Terveisin "viikko-pöllö" o_O