*Fhiufh! *Nyt on palaute keskustelukin ohitse. Eikä se ollutkaan yhtään kamlaa. Aivan turhaan sitäkin piti jännittää. heh. Kaikki meni iisisti. Ihan lonkalta vain. Sain jopa numeroksi 4- joka oli parempi kuin mitä osasin odottaa. Lähdin hakemaan ja tavoittelemaan 3:sta, jos sen saan niin onnellinen olen. Mutta minut yllätti totaalisesti nelosella alkava numero. Positiivisesti tietenkin :)
Antillanikin menee asiat hyvin. Liittyen hänen harrastukseensa... Olen niin iloinen hänen puolestansa.

Sain myös jonkin verran pohditukseni omaa itsearvioitiani, joka on oltava valmiissa paketissa perjantaiksi, kun raportit on palautettava. Hiljaa hyvä tulee. Muistaisi vain kaiken mitä siihen tulee omalle kohdalleen kirjoitaa.. Tein kyllä eilenkin sitä, mutta kyselin tänään toisilta ryhmäni jäseniltä, kuinka he sen aikoisivat tehdä, jotta ne olisivat yhdenmukaisia. Olin saanut sellaisen kuvan aikaisemmin, että jos niissä esiintyisi liiaksi sulkuja, kursivointia tai lihavointia tekstissä, se tekisi tekstistä levottoman oloista ja epäselvää. Minä päätin olla lihavoimatta / kursivoimatta yhtään mitään. Sitä riskiä en ottaisi, että minun numeroni laskisi sen vuoksi, että se olisi tehty sillä tavoin. (pilattu siten).

Ihanaa, perjantai lähenee!
Suklaa olut odottaa sitten minua siellä. Antti oli tehnyt havainnon, sitäkin oli kahdenlaisena kaupassa, olikohan "tumma mallas" ja toinen joku muu. Mutta suklaisia molemmat. Heitin vitsinä, että "Nyt kun maistelet viikon, niin tiedät mitä makua ja merkkiä ottaisit perjantaina sen sata korillista" (hieman liioiteltu luku "sata korillista")...heh.. Antti tokaisi heti, että: "Sitä tulisi alkoholistiksi jos joka ilta alkaisi maistelemaan!" heh..Ja nauroi päälle.

Oi perjantai, missä sinä viivyt!


Opettajani ehdotti minulle, että mikäli en saisi ap/ip harjoitteluun paikkaa ajoissa, (alkavaksi 7.4. kuten se alkaisi virallisesti, että voisinko tehdä sen yhden viikon ajan jollakin leirillä olemisella, vai onko minulla puuttuvia päiviä vielä paljon ensi kesän leireistä? Saisin paikan eräästä paikasta siten, että viikko sen jälkeen kun toisilla on jo alkanut.. alkaisin viikon myöhemmin sen kuin muut ja korvaisin sen puuttuvaksi viikoksi jääneen sitten leirillä olemisellani). Mikäli vain vielä jonkin kivan leirin löytäisi minne voisi mennä palloilemaan, niin mikä ettei... Asiaa katsonemme tarkemmin huomenissa koulussa...