Ei se sitten ollutkaan niin helppo ja varma nakki saada ap-/ ip harjoittelupaikkaa. Sillä se paikka johon soitin Leppävirralle, heillä oli jo 1 harjoittelemassa. ÄRH!
Olin hieman vihainen itselleni, että olin jättänyt paikan kysymisen näinkin viimetippaan. Sillä viikoille 15-17 se olisi oltava. On ilkeä sanoa harjoittelun alkavan jo seuraavalla viikolla, kun on niin myöhäiseksi kysymisen jättänyt. No  itseäni asiasta vain voin syyttää. Mitäs olen ollut niin laiskamato asiassa... Hmy!
Olen kyllä yrittänyt soittaa muihinkin harjoittelupaikkoihin, mutta niissä ei vastanneet.. ei auta kuin odotella huomiseen ja sitten on alettava pommitella pitkin Suomea, ellei muu auta. Kulkuyhteys tietenkin on oltava jonkinlainen, lentämään en ala opetella. En myöskään ala asuman roskalaatikossa harjoittelun jaksoa joka kestää 3 viikkoa. X)

Näytössä meni kaiketi ihan Ok.
Ensimmäinen matematiikan tunti oli kertausta itselleni, jossa olen ollut aina niin kovin huono. Opetimme ja olimme seuraamassa kuinka kaksi 3.lk oppilasta teki tehtäviä, toisten isompien ollessa tekemässä koetta.
Seuraava tunti ei ollut paljoakaan mieltäni kohottava. Sillä silloin saimme olla avustajina englannin tunnilla X)
Hieman herätti minussa hilpeyttä muutaman pojan englannin ääntäminen. He kun äänsivät samoin kuin kirjoitetaankin. -myönnän, syyllistyn tähän aina itsekin.

Lopummasta päivää pääsimme jo harjoittelemaan meidän teatteri esityksiämme lävitse , tehtyämme ensin viimeistelyt roolihahmoille. Kuvasimmekin lopulta esityksen jotta oppilaat saisivat itse nähdä kuinka he liikuttavat hahmoja ja olisiko sen myötä parantamisen varaa omaan suoriutumiseen.
Ehdimme loppu päivästä suunnittelemaan vielä ystävänpäivä korttejakin, joita oppilaat voisivat askarrella. Oli oikein vilkas päivä taas kerran. Ja nyt olenkin hieman tekemättömänä kotosalla, sillä vein ilmoituksetkin heti päästyämme koululta pois, kahteen liikkeeseen ja kirjastoon. Olin oman osuuteni tehnyt niidenkin mainosten jakamisessa.