Erityisesti MINULLE itselleni!
Sillä minulle soittaneella lääkärillä oli minulle positiivisia uutisia kerrottavana, eikä minun ystävänpäiväni muodostunut millään tapaa mustaksi. =)

Veimme aamulla koululle mennessä kahvikakuksi sellaisen pakastekakun kaupasta. Oli oikein hyvän makuinen, kermakin siinä, vaikka se oli pakastettu. Yllätyin oikein.

Harjoittelimme aamusta näytelmät läpi ja minun oli oltava liikuttelemassa "äitipuolen" hahmoa, sillä hänen oikea liikuttelija oli poissa edelleen koulusta.
Teimme aika extempore hartaushetken huomiselle aamuksi; Marian päivään liittyen esitämme neljästään pienen kuvaelman ja teemme hartauteen oikea oppisen alttarin jotta saamme hartaan tunnelman. Sen jälkeen vedämme kenraaliharjoituksen lasten esityksistä.

Painimme myös arpajaislappujen ja palkintojen parissa koko päivän. Minä kävin myös hetken valvomassa koetilannetta opettajan poistuessa toisaalle hetkeksi.
Kaikinpuolin oikein pirtsakka päivä.

Kyllä jänskitti aina kun puhelin hieman tärähti taskussani 12 jälkeen, että se on se lääkäri kun soittaa. Olin aikalailla silloin levoton. Nyt ei ole huolen häivää, ei muuta kuin painetaan täysillä loppuun saakka tämä näyttö! Uskon, että kaikki menee ihan hyvin.

<3 HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE =) <3