Raivostuttaa oikein ajatus loman loppumisesta. Nooh, onneksi 1 kokonainen viikko menee suht. nopsaan ja sitten onkin se repaleinen pääsiäis ajan viikko, kun koulu loppuu jo torstaina (taas) ja on seuraavan kerran vasta seuraavan viikon tiistaina kouluun meno =) Siihen sa taas pitkän loma-ajan.

Lämmintä on ulkosalla, taisi olla plussan puolella. Ihmeellistä talvea. Ensin odotetaan lunta saapuvaksi, sitten kun sitä saadaan odotetaan innolla että "Eikö se jo voisi alkaa sulamaan niin että kevät pääsisi tulemaan!! (alkamaan)"

Keskiviikko minua hieman jännittää ja ÄRSYTTÄÄ kun silloin on minulla aamulla klo 9 hammaslääkäri! Minä se osaan aloittaa stressaamisen jo ajoissa. heh. Lieneekö muilla sama ongelma?
Siksi kai sitä niin stressaa kun en pidä siellä käymisestä lainkaan, etenkään kun AINA MINUN SIELLÄ KÄYDESSÄ SAAN PIIKISTÄ JA JOUDUN KUULEMAAN PORAAMISTA. (Minulla kun on  miltei poikkeuksetta joka kerta reikä/-kiä kun siellä käyn. :( Ja pesen kyllä hampaitani!!!!

Näin viimeyönä kummallisia uniakin. Olin mm. Kuopiossa jossa ostelin kaverini äidille farkkutakkeja, yhden ostettuani menin kauppaan ja ostin samanlaisen mutta erivärisen.. heh. Mitähän meinaa? Onko paikalla unentulkitsijoita? heh...

No en usko mihinkään uniennustuksiin!
Arttua näen vilauksen ehkä hyvässä lykyssä tänään ennen kuin poistun paikkakunnalta. Juuri ennen lähtöäni sen näen.. :( Mutta vain niin vähän. ;(