Tänään näin pihalla ollessani 4 joutsenta lentämässä koulurakennuksen ylise. Antti puolestaan kertoi minun hänelle soittaessaan, että hänen luonaan läheiselle lammelle oli saapunut 4 kurkea. Viime vuonna siinä oli 2, olisikohan ne 2 niiden poikasia viimevuodelta? Voisi hyvin ollakin. Ja "satakieli" joka luritteli jo viimekin vuonna, oli palannut Antin pihamaalle laulaa luikuttelemaan. :) Onpa mukava huomenna mennä sinne, kuulemaan ja näkemään luonnon eläimiä.

Ei tuo ollut kovin raskas päivä loppujen lopuksi kuitenkaan. Vaikka 1 poika sanoi minulle hieman ilkeästi, mutta en viitsinyt takertua siihen sen enempää. Hän kysyi, miksi minun silmäni katsoo AINA kieroon?
Tokaisin vain että se on asia jolle minä en mahda mitään. En edes viitsinyt alkaa lyömään faktoja hänelle, sillä hän ei todennäköisesti ymmärtäisi asioiden vakavuutta joista aikanaan olisi ollut kyse.

Lääkärikin soitti minulle jo tänään, vaikka vasta huomenna olisi pitänyt. Kertoi magneettikuvista joissa kävin ...öö..aika kauan sitten...helmikuussa. Kaikki oli kuulemma hyvin, eikä mitään muutoksia ollut niissä näkynyt. Seuraava magneettikuva olisi v.2010.
Ja sen jälkeen kerrat harvenisivat.
Lääkäri oli oikein mukava puhelimessa, hän jopa rouvitteli minua..meinasin jo korjata ettö "ihan neiti minä vielä olen.." mutta annoin olla. Hän sanoi niin usein sen että "Ei ole mitään syytä huoleen hyvä rouva. Olkaa aivan huoletta rouva hyvä. Tämän vuoksi ei kannata lainkaan masentua eikä alkaa pelkäämään..."
^^ Hauska mies. heh...
Samassa tulikin opettajani juuri kerholle. Ja sain tietää tarkemmin valmistumispäivämäärämme, se olisi 16.12.2008.

Huomenna näen Arttu-poikaa ja RAKASTA Anttiani... IHANAA!