Opettelin lauantaina hakkaamaan puita pienemmäksi kirveellä :)
Alku oli tietenkin hieman hankalaa, mutta Antti näytti minulle mallia ja pikku hiljaa e alkoi sujumaan. -Kyllä, minä olin varovainen, etten löisi itseäni jalkaan kirveellä.
Siihen oli ollut minulla oikein sellainen "himo" päästä tekemään sitä.
Antti haravoi pihamaata sillä välin ja minä hakkasin polttoöljykattilaan puita, joilla sitä voisi myös lämmittää.

Ei siinä kauaa tarvinnut mesoa kun se alkoi tuntumaan jo alaselässä. Mutta olipahan hyvä mieli kun viimeinkin olin saanut hakata niitä puita. Se kun näyttää aina niin mukavalta, kun Antti niitä on aikaisemmin pilkkonut ohuemmiksi.

 Lisäksi kannoin saunapuut ja lämmitin saunan. Olipahan hyvät löylyt =)

Myöhemmin illalla, saunan jälkeen, kun Antti putsasi asettaan (kivääriä) ja jätti sen lattialle sitten. Katsoimme televisiota ja kävin välillä muualla. Palatessani en pimeässä huomannut lattialla olevaa pyssyä vaan iskin sitten varpaani siihen..AI MAHTAVAA MIKÄ KIPUNOIVA TUNNE VALTASI 3 varpaistani (ukkovarpaan jälkeen). Olin aivan varma, että nyt ne murtuivat! Mutta, ei ne varmaankaan murtuneet, sillä kyllä ne liikkuvat. Ainoastaan toinen (ukkovarpaan vieruskaveri)varvas on hellä. Mutta ei siihenkään koske.