Perjantaina saavuin Kuopioon vaille 19. Anttini oli siellä minua vastassa-kiitos Antti.
Ajelimme Antin luo, eikä siinä sen ihmeempiä, vastassa Antin luona oli Arttu-poika =)

Lauantaina ajelimme Varkaudessa Arttua nukuttelemassa. heh. Se kun nukkuu niin hyvin autoon aina, etenkin väsyneenä. Kävimme prismalla josta ostin Espanjalaisia mansikoita pienen rasiallisen, sekä kinuskikermavaahtoa ja Fazerin punaista suklaata...aaah.. Mansikat olivat varsin maukkaita, mutta jäin miettimään, oliko ne millä tapaa geenimansikoita sillä olivat osa kovinkin kookkaita. Ja joissakin oli hieman raakaa vielä siinä tyvessä. Mutta kyllä ne maistuivat namilta vatkatun kermavaahdon kera. Lisäksi sulatin muutaman palasen suklaata jossa saimme dipata mansikoita. =P SLURPS!

Tänään, sunnuntaina koitti minun poislähtö päiväni. Matkasin taas myöhäisemmällä vuorolla jotta sain viettää aikaa hieman pidempään Antin ja Artun kanssa.
Aamulla satuin olemaan tv:n ääressä, kun Yle teemalta tuli joku ohjelma, jossa oli varsin tutun niminen lääkäri(Antti R.) Antti sanoi heti minulle että: "Eikös sinulla ollut se yksi lääkäri samanniminen?" Mietin hetken ja sanoin "NIINHÄN SE OLI!"
Sitten aloin seurata, oliko kyseinen lääkäri Kuopiosta, jolloinka se olisi sama mies. Ei alkuun näyttänyt kovinkaan tutulta. Mutta lopputekstit paljasti että kyseessähän oli kuin olikin Kuopion yliopistollinen sairaala jossa tämä lääkäri oli työskentelemässä! SAMA MIES!
Tätä samaista lääkäriä haastattelivat ja koska hän oli neurokirurgian erikoislääkäri, hänen työhuoneensa pöydällä olivat muoviset aivot. Jolloin lopputekstien aikaan Antti sanoi että" heh...hauskaa jos teksteissä sanottaisiin ensin "LÄÄKÄRI ANTTI R ja AIVOT ...minun nimeni.." Siihen sanoin Antille heti että "ÄLÄPÄS VIITSI... Ai tuonnekkos ne on leikelleet minun aivoni, selvisihän sekin,ovatkin Kuopiossa lääkärin työhuoneen pöydällä.." X)

Suunnittelimme Antin kanssa jo ensi viikonloppua. Hänellä on kisat lauantaina siinä läheisellä ampumaradalla ja hän ottaa osaa mikäli saa ostetuksi panoksia (oikeanlaisia joilla osuu) ennen kisaa. Kaikki oli ainakin Leppävirralta loppu , samoin Varkaudesta kun kävimme kysymässä. Enää on mahdollista jos sattuisi Kuopiossa olemaan, kun Antti aikoi ja lupasi hakea minut ensi perjantainakin Kuopiosta, niin samalla reissuin katsoisi sieltä ennen kisaa ehtisi sieltäkin hommata vielä ne.

Kiitos Antti suuresti kun sinä jaksat minua aina kuskailla ja erityisesti hakea!! Minä kyllä tulisin linikalla perille saakka, se vain on niin kovin myöhällä sitten siellä perillä...
Arvostan suuresti sinun elettäsi saapua hakemaan Kuopiosta!
Olet kyllä paikkasi ansainnut minun sydämestäni. Minulle niin rakas Antti.
 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3