Nimittäin, mitei heti pian kun olin edellisen kirjoitukseni kirjaillut tänne, minun puhelimeni soi.Sieltä soitti se linjurikuski, jolle eilen sanoin pudottaneeni sen bussikorttini penkin väliin. Hänellä oli minulle ILOUUTISIA:
Hän oli saanut sen kortin patterin ja penkin välistä pois! =)
Hän kysyi, olisinko minä paikkakunnalla, jonne hän minut jätti tänään klo 14 aikaan?
-Valitettavasti en ole, olen Iisalmessa silloin...
Sovimme sitten, että hän jättäisi korttini sinne matkahuoltoon josta saisin sen hakea.
Asia kuulosti paljon paremmalle kuin se toinen vaihtoehto: ostaa kokonaan uusi kortti!

Kerhossa oli oikein kiva päivä :)
Keksin, että voisimme askarrella huomenissa lasten kanssa paperiset lahjakassit. Ohjaajanikin oli oikein innoissaan ideasta!
Hän aikoi tuoda tapettirullia huomiselle kerholle jotta saisimme väsätyksi muutamat sellaiset, niiden kesken jotka sen tahtoisivat tehdä. =)

Onneksi ja lasten onneksi myös, sain tuon ilouutisen ennen kerholle menoa!
Sillä muutoin en olisi tiennyt mitä olisin tehnyt JOS siellä olisi joku lapsi minua "ärsyttänyt" ja tuokin asia mieltäni painoi niin vietävästi että... =) Mutta kaikki hyvin valtakunnassa ja Norjan reissu häämötteleekin edelleen kesäsuunnitelmissanikin :)