Niin, on tunne, että masussani on perhosia. En tiedä edes miksi minua jännittää. Vai jännittääkö minua?
Ehkä se on odotusta joka tänään palkitaan, kun pääsen Kuopioon. Se, että näen Anttia ja hän tulee minut hakemaan sieltä saakka.
Päätimme eilen, että voisimme käydä syömässä  kun saavun perille Kuopioon, ABC:llä, sillä minulla ei ole kummat eväät taasenkaan kerholle. (2 sämpylää keittokinkulla ja mehua.) Uskon, että siinä vaiheessa on jo sudennälkä! Kuin myös Antilla, jos ei koko päivänä ehdi kunnolla syömään. Kuitenkin hän syö vain salaatin ruokatauollansa. Joten, hyvä ruoka, parempi mieli! =)
Eikös se noin sano siinä mainoksessa..heh.

Sen verran olin intoa täysi herätessäni jo 7, että laitoin heti petivaatteet koneeseen + muun pyykin mikä sinne mahtui. Nyt on pyykki kuivamassa ja odottelen että koska minä sinne linikkaan taas menen. On tämä yhtä odottamista. Sen puoleen, en tykkäisi tällaisesta työajasta. Vasta 11:40 oltava kerholla, koska ensimmäinen lapsi saapuu sinne klo 12. Alan jo muistaa lasten nimiä, mikä on mielestäni ihan kiva. Ei ole enää niin hönttiolo joutuessaan puhuttelemaan lasta "sinä" kun ei muista nimeä jotta voisi puhutella lasta sillä omalla nimellään.

Jospa tämä päivä menisi ongelmitta ollessani sen toisen tytön kanssa kerholla. Toivotaan ainakin. No ilta palkitsee minut ja kannustaa  minua mukavasti ajatuksellakin jo :)
Oikein hauskaa viikonloppua kaikille taas. En varmaankaan päivitä tätä Antin luona... tai eihän sitä tiedä ;)
En ainakaan lupaa päivittää...heh...