Täällä sitä vappua on odotettu. Olen miettinyt jo varmasti kuukautta ennen jo mitä kaikkea sitä laittaisimme pöperöksi...jotakin hyvää ja maistuvaa. Nakkejahan ihmiset taitavat silloin aina maistella. Siksipä ostinkin AITOJA NAKKEJA paketillisen. Lisäksi patonkeja juustoista ja valkosipulista... dippikastikettakin on kahta lajia. Barbecue ja valkosipulinen...
Huomenna aamulla leivon muffineja.. *Slurps!*
Mitähän vielä. Antti ainakin on varmasti ollut jo koko vappua täynnä jo hyvissä ajoin kun olen aina joka päivä varmasti kysynyt jotakin ruokaan liittyvää "tehdäänkö sitten vappuna  jotakin namia?.../ Entä sen kanssa sitä...?/ Tykkäätkö jos laittaisi tätä ja tätä johonkin?
Antti onkin alkanut sanomaan että "Sopii se minulle." tai " Tee ihan kuin haluat, olen kaikkiruokainen." tai "Minä syön ihan mitä vain..melkein."
Ilemisesti alkaa tulla raja vastaan...heh.. No mutta kun vappu on vain kerran vuodessa!

Meinasimme mennä Pitäjäntuvalla käymään. heh... Saa nähdä mikä meininki siellä on. En olekaan aikaisemmin siellä käynyt ottamassa mitään en kertaakaan.
Ja meillä on Antin kanssa ollut pienoinen paniikki kun kaupoista loppuu pian suklaa-olut. Sitä onnekseni näin tänä aamuna eräällä kaupalla ja sitä oli PALJON VIELÄ! Ehkä meidän on hamstrattava ne sieltä, ennen kuin ne kokonaan loppuvat! Sen valmistus on nimittäin lopetettu :(
On sitten namia, siinä jopa minä maistan suklaa aromin, kun sen juo tuopista!Tölkistä suoraan juotuna se aromi ei tule esiin, ja siksi moni onkin varmasti sanonut sen olevan pahaa. Se ei olekaan mitään rapaa, vaan tummaa ja täyteläistä ja lisänä suklainen aromi :) Aivan kuin suklaapala olisi suussa kun sen on kaatanut ensin tuoppiin ja tuoksutteleekin sitä. Sen juominen on varmasti kuin viiniä maistelisi. Ei sillä humalaa kukaan varmasti saisi juoduksi. Tai enhän minä tiedä, kun parhaimmat tuntuvat korvikkeena juovan ties mitä lasinpesunesteitä yms.. HYI!

Huomenna on myös se päivä kun Antti tulee minun luokseni. On varmasti perillä minun luona jo ennen minua. =) Ihanaa tulla kotiin kun on oma rakas vastassa hyvällä tuurilla.