Se uusi sarjakuva sankari lie vieraillut minun luonani minun leipomuksissani, kun tekemäni muffinit meni ... (otsikon mukaisella tavalla).
Kohosi ne uunissa, mutta minulla kamala hätä, että jos ne palaa ja otin uunista juuri niiden oltua sen 15min...kuinkas sitten kävi.. no ne meni LÄTSÄHTÄMÄÄN! Nyt on kivoja kuoppia pikkuisissa muffini vuoissa 15kpl!!!! Ne voisi vaikka nyt sitten ne kuopat täyttää jollakin täytteellä!!!ÄÄÄh..Byäää-yhyyyy....
Jospa ei koko loppu päivä menisi sitten yhtä läskiksi kuin ne muffinit...*itkettää* Että nyt ne ihanan muhkean oloiset muffinit onkin vain kuoppia. Olen vuorannut amerikanmuffini vuoat sillä takinalla, ne kaipaavat nyt sisältöä ne kuoret..X)
Alkaa pikkuhiljaa asiasta jo voida vitsiäkin vääntää. Sen verran paljon ottaa kupoliin!

Eipä voi mittään.
Olis kai se pitäny arvata kun tarvikkeista puuttui vielä perunajauhokin, joka minun oli käytävä vielä ostamassa! Sitä ennen kuitenkin kävin suihkussa. Samalla pesin vessan puhtaan kiiltäväksi.

Matkalla huomasin, että Pitäjäntuvallekin oli laitettu terassille ne varjot. Varmaan se aukeaa tänään monissakin baareissa ja ravintoloissa ne terassit. Eikös vappuna ole aika usein pidetty terassikauden avajaiset =)
*huoh*
En voi mennä mattotelineellekään purkamaan energioitani koska joku naapureistani kävi juuri levittelemässä siihen viereiselle pyykkitelineelle vaatteitaan TAAS kuivumaan.. Mikä ihme sekin on, että ne pitää just näin vapun alla sinne levitellä kuivamaan.. JA NIIN MONENA PÄIVÄNÄ! Se joku on valloittanut sitä pyykkitelinettä kohta VIIKON! Ei siihen oikein viitsi mennä mattojaan pöllyttelemään (minun mattoni kun ovat hiekkaiset ja varmasti pölisee paljon roskaa) kehtaisi mennä sillä toimituksella pölyttämään kenenkään puhtaita pyykkejä- joutuu viel korvaamaan jotakin. En tiiä. No pääsen helpolla tämän vappu siivouksen suhteen. Saa jättää sen raskaimman homman pois.

Kai puran nyt samalla muffinien epäonnistumisen johdosta kaiken muunkin, mikä mieliini on patoutunut.
Ei haittaa minua.
VITUTTAA SE VAAN!
ja naurattaa =)

Tämä tulee olemaan Piiitkä päivä kerholla, vaikka menenkin sinne vasta 12:25 linkillä ja olen vaille 13 perillä kerholla. Silti!
Tieto siitä, että Antti on täällä minun luonani jo ennen minua, pistää minulle perhosia vaddaan... ;)
Hihiii..olen kuin pikkutyttö ensikertaa karkkikaupassa :) Huisia!!!

Illalla/ yöllä tuntui päässä hieman et alkaako koskea vaiko ei. Mutta onneksi aamulla kaikki oli Ok. Pelkäsin että jos se nyt alkaa taas yökkyyttelemään ja olisi otettava se KUULEMA pahanmakuinen imeskeltävä migreenilääke. Sen vuoksi en ole koittanutkaan niitä edes pieneen kipuun. heh. Ehkä se jo säikäytti minut se sana "pahanmakuinen" kuullakin, että sitä säikkyi migreeni oireenikin ja katosivat :)
Hyvä niin, kun nekään lääkkeet ei ilmaisia olleet! Muutama maksoi jo 20€!!! Haloo!!?

Oikein hauskaa VAPPUA KAIKILLE!