Istuin tänään koulupäivän jälkeen työstän näyttöparini kanssa meidän yhteistä näyttöraporttiamme yhteensä 4h. Aikaan saimme tasan 0 sanaa. Syy siihen oli varmasti se, ettei hän ollut tehnyt vielä edes omaa henkilökohtaista raporttiaankaan menneeltä viikolta. Hänen sitten alkaessaan kirjoittaa sitä, minä deletoin omasta raportistani henkilöiden nimiä pois.
Kotonani olin vasta illalla vaille kahdeksan..*huokaus*

Aamulla saan vieraan joka tuo minulle litteän tietokoneen ruudun. Ai hurja!
Antti rakaskin meni juuri nukkumaan. Pitäisi kai minunkin valvottuani viime yönä 01:30 saakka, eikä vielä sittenkään olisi nukuttanut. Mutta kun oli pakko alkaa ottamaan unta palloon, että jaksaisi aamulla nousta kouluun.

Kävimme tutustumassa viimeisillä tunneilla museoon. Mielenkiintoista.
 Kivinen navettarakennus ulkona, eipä ollut suinkaan vilpoisaa..heh. Vaikka oli minulla mielestäni vuodenaikaan nähden hyvin, sanoisinko jopa reilusti vaatetusta päällä.

Ehkä minä menen hampaan pesulle ja kömmin makoamaan.
Öitä!