Kylläpä taas eilen illalla innostuin viilailemaan erästä "Maija"-tehtävää. Menin muuttamaan alusta yhden kohdan ,jolloin se ei täsmännyt enää muilta teoreettisilta osilta yksiin tarinan kanssa. Tämä Maija-tehtävä tuntuu varsin salapoliisi työltä. heh..
Niinpä tein sitä (taas) klo 23 saakka. Perjantaina on sen tehtävän palautus. Se arvostellaan ja siitä arvioinnista tulee ½ sen kurssin numeroa. Toinen ½ tuli jostakin toisesta...(Tehtävään ei ole opettajan mukaan edes oikeaa vastausta, mutta minun mielikuvitukseni tahtoo keksiä aina uuden ja paremman teorian siitä, miksi Maija käyttäytyy kuten käyuttäytyy..)

Eilen piti käydä rehtorin luona minun.. *huih* =)
Ei mitään vakavaa, en ollut tehnyt mitään sellaista rikkomusta. Hän oli unohtanut vain merkitä meidän luokkalaisille etiikan numeroa opintokorttiin. (Mikä moka sen tason johtaja ihmiseltä). Ja koska minulla ei ole enää se mokoma pidetty tentti tallessa, oli käytävä siellä hännen toimistossaan "muistelemassa" mikä oli numeroni ko.tentistä?
(Rehtori ei ollut edes laittanut tentimme numeroita ylös mihinkään!?!?)
Siinä minä seisoin ja muistelin että:
- Kyllä se minusta joku 3 oli...
- Sopiiko, että laitan sinulle todistukseen 3:sen? Rehtori kysyi.
- No kyllä se sopii. Minulle siitä riittäisi sekin S-merkintä (S= Suoritettu)
Että sellainen oli eilinen... =)