Uusi päivä taas alkoi. Aamupalaakin syöty ja ulkosalla ihan kaunis sää (aurinkoa ja tuulenvirettä näyttäisi olevan tarjolla.)
-Silloin siis on "minun" postinhaku päivä :) Sateella en viitsi lähteä kastelemaan itseäni, mutta pouta säällä se on hyvä ja pieni kävelykeikka.

Eilen iltapäivällä sain verenpainettani nostattavan puhelun:
Minulle soitettiin Kelasta. Kuulema ei ole työvoimatoimisto toimittanut sinne lupaamansa lausuntoa ja tästä oli nyt kiinni minulle maksettavan kuntoutusrahan maksaminen. Käydessäni työvoimatoimistolla toukokuun lopulla, minä SANOIN siellä että se lappunen tulisi toimittaa minun Kelalle ja että voisin sen ottaa nyt heti ja viedä sen kelaan, koska olen sinne seuraavaksi menossa... vielä mitä! Sanoi että "Minä kyllä voin laittaa sen täältäkin.
Minä soittamaan työkkäriin tämän lausunnon vuoksi. Ja siellä minulle sanottiin, että ko. lausunto ON TOIMITETTU kelalle... Voi kristus!
Onneksi se työkkärin nainen "Aikoi" ainakin ilmoittaa asiasta Kelaan,jotta minun ei tarvitsisi alkaa enää soittelemaan mihinkään. Toivottavasti pitää lupauksensa, eikä taas lupaa tyhjää.