I`M BACK! sama suomeksi, eli olen selkä...  =)
Huh, huh, olipahan se kokemus muiden joukossa. Tämä oli minulle ensikosketus 4H:n toimintaan ikuna. Ei se aivan heittämällä 4 päivää mene, etenkään jos ne ovat kylmiä ja sateisia. (Telttani onneksi pysyi kuivana sisältä,muutamilla raukoilla kastui telttansa lisäksi makuupussitkin.)


Äitiä ei tullut ikävä, mutta senkin edestäikävöin kotiini jättämiä hansikkaita istuessani rannalla kylmässä tuulessa kädet jäässä. Ja minä vielä lähtiessäni olin melkein ne ottanutmukaani...villasukat minulla oli mukana, mutta en tarvinnut niitä kuitenkaan. En kehdannut kuitenkaan villasukat käsissäni köpötellä rannalla uinninvalvonnassa. Uskoisin, että en siinä tapauksessa olisi (vielä) tässä. Sensijaan olisin varmasti saanut kyydin tiukaksi paketiksi sidottuna lähimpään kakolaan.
Antti yllätti minut saapumalla leirintäalueelle hieman ennen uinninvalvonta vuoroni päättymistä ja oli kaverinani purkamassa telttaa kasaan. Tässä vaiheessa minä olin aika hysteerisen naurukohtauksien vallassa ollessani jo yliväsynyt, nukuttuani vain 4h kahtena edellisenä yönä.


Kävimme matkalla syömässä ABC:n noutopöydästä vatsamme kylläisiksi ja sen päälle kahvit ja matka jatkui.
Olimme Antin luona perillä noin klo 18:30 paikkeilla.

Leirin kokonais saldo osaltani:

* Kasvoni oletettavasti joko paloivat tai paleltuivat tuulessa. Mielestäni aika selkeä rusketusraja hiusrajan lähellä..
* Kokemus leiristä ja ensikosketus 4H:n työhön (leiriin).
* Uusia kokemuksia
* Vaadittavat leirikokemuspäiväni täyteen koulun suhteen.
Whippii!!!!

Oli kyllä ennätys ulkoilun suhteen, sillä olin kokonaiset 4 vuorokautta putkeen ulkona, nukkuen vielä yötkin pihalla!