Á la Nutricia muksu! (1-3 vuotiaille) Ja ihan omaan nassuun, Nams!
Tässä minun aamupala jota parhaillaan siemailen... Eilen illalla söimme Antin kanssa miltei kilpaa loppu kalakukon :) Oli niin HYVÄÄ! *kiitos mummolle siitä vielä kerran*

Tein herättyäni hieman aamuhommia. Tiskasin ja innostuin keittiön lattian ollessa niin muruinen vielä imuroimaan koko alakerran!

Vielä 4 yötä kun pääsemme Kuopioon. Antti meni tänä aamuna aikaisemmin töihin ja on siltikin pidempään töissä, jotta pääsisimme perjantaina "ihmisten aikaan" lähtemään, kun ajaessa menee n.1h...(riippuen ruuhkasta).
Tarttis minun etsiskellä mustat housut, onko ne missä... On nimittäin viime Kuopion reissun jäliltä. Että jos niitä vaikka tarttis pestä tai jotain... Nyt senkin vielä ehtisi tehdä. Myöhäistä torstai iltana enää alkaa läträämään kun eivät ehdi kuivua perjantaille sitten.

Näytti taas ihmeellistä unta. Olin herätessäni hieman ihmeissäni. Ja kaikki se unessa ollut liittyi kauan odottamaani Kuopion reissuun. Minä mietin herättyäni, että pitikö minun OIKEASTI mennä käymään torstaina omalla opiskelupaikkakunnallani ja sieltä sitten osuttaa linkillä Kuopioon suunnilleen samoihin aikoihin, kuin Antti siellä olisi. Samassa aloin "panikoida" kun sieltä kulki hieman huonosti mielestäni kyytejä, että enhän minä oikein pääsisi. Lisäksi mietin myös MIKÄ OLI SYY miksi ylipäätään minun oli siellä mentävä käymään!?
Mutta ÄSH, onneksi se oli vain unta. =)

Kun tarpeeksi odottaa & toivoo jotakin asia putkahtaa sitten jo uniinkin.. :)