Huh...1.päivä on ohitse.
Aamusta ohjeistin aamuryhmäläisille, kuinka askartelu tehdään jonka olin heille ajatellut. (Enkelin siipiin "höyhenkerrosta".) Aamuryhmän lähdettyä koulusta sain ohjeistaa saman iltaryhmälle. Se tuntui menevän jo paremmin, lienevätkö saaneet vihiä aamuryhmäläisiltä siitä, mitä heidän tulisi tehdä. He osasivat miltei kokonaan alkaa tekemään askartelua aivan oikein.

Pidimme yhdelle 2.luokkalaisista myös hartaushetken. Laulatimme lapsia ja esitimme "Maria ja enkeli" draaman heille itse. Minä olin tänään Marian roolissa. Keskiviikkona olen enkelinä ja torstaina on minun vuoroni olla "kertoja" sekä esilukija. *Huh huijaa*
Minua alkoi hieman naurattaa se kolttu päällä esittäessäni Mariaa ja kun piti olla tekevinään jotain olematonta. X) Nooh, se on ohitse minulta nyt. Mutta saimme palautteeksi, että meidän pitäisi vuorosanoja harkita jotta se esitys olisi elävämpi.
*KÄÄK!* No kunhan jotakin sanoisi, että asia tulisi selväksi. Minä vaan unohdan mennessäni paniikkiin vuorosanat jne. heh. Siitä syntyykin sitten aivan uusi show =)

Huomenna meillä on pajapäivät, ja minä askarrtutan jokaisella 2.luokkalassella lehtitaulun. Saa taas aamulla riipiä lehtiä puista X) Olen minä vaan sellainen rosvo! heh... Nooh, eikai tuo liene iso rikos ottaa puusta lehtiä lasten askartelemista varten. Eiköhän se päinvastoin helpota sitä, joka joutuisi ne haravoimaan maasta. On ainakin muutama lehti vähemmän haravoitavaa.