Pajatoimintaa oli luvassa. Minä pidin 3x lehtitaulu askartelun ja tuntuihan se alkuun, ettei siitä tulisi mitään. Mutta kuitenkin selvisin hengissä ne kaikki kerrat. Jokaisella kerralla ilmeni jotakin pientä, mitä yritti korjata aina seuraavaan kertaan ja pystyinkin siihen, mutta osa asioista joista minulle sanottiin, tuntuivat keksimällä keksityiltä. Ja enhän minä ensisijaisesti olekaan koulumaailmaan opettajaksi aikomassa, joten jätän ne omaan arvoonsa.

Huomenna on viimeisellä tunnilla meidän hartaushetken pitäminen taas luvassa ja minun vuoroni on olla enkelinä. Nyt pitäisi meidän itsemmekin sanoa vuorosanoja siinä, eikä vain luottaa kertojan sanomiseen. (tälläinen oli palaute 1.pitämästämme hartaudesta.)

Meni muutenkin tämä ilta pitkäksi näyttöhommia tehdessä. Olin kotona vasta 18 aikaan, vai lieneekö ollut vartin ylikin... suunnittelimme ja pakersimme tehden lapsille rooliasuja opistolla, missä myös samalla söimme ja saimme kahvit. Kirjoitimme myös koneella siellä joitakin asioita jo koneelle ylös jotta ei niiden parissa tarvitsisi enää painia loppu viikosta.

Hyvin valitettava tapaus sattunut Kauhajoella. En ollut uskoa kun Antti minulle asiasta kertoi, minun soittaessa hänelle kahvitauoltani. Piti ihan avata luokasta TV jos sattuisi uutisia kuulumaan että tietäisi mitä tarkemmin oli sattunut.
Syväosanotto omaisille ja omaisten ystäville ja muille jota asia on syvästi koskettanut.