Erittäin ikimuistoinen ja ihana viimeinen päivä harjoittelussa.
Vietimme syntymäpäivät ja kun postityttönä toiminut tyttö vei sankarille kortin laukulla, siellä olikin 2 korttia joista toinen olikin minulle. Olin aivan äimänä että "mitä ihmettä!?" Vaikka olen toki ennenkin saanut kortteja paikoista joissa olen ollut, mutta tämä tuli sellaisessa odottamattomassa tilanteessa että hiljaiseksi veti.
Lisäksi meidän loppu palautekeskustelussa käymämme kohdat meni ohjaajani kanssa niin yksiin, että oli kuin telepatiaa kaikki minun sanomani asiat. Hän oli ajatellut asiat samoin kuin minä ne hänelle esitinkin.
Ja nelonenhan sieltä minulle tulla tupsahti =) Olen erittäin iloinen asiasta!
Kaikenkukkuraksi pois lähtiessäni päiväkodin puolelta kaikki työntekijät kävivät minua halaamassa ja toivottivat oikein hyvää jatkoa ja sain sieltäkin vielä kortin!

Odottelen täällä Anttia ja Arttua, ehdin ennen heitä kotiin ja aloin uunia lämmittämään ja hain jo saunaankin puita ja öljykattilan lämmitykseen pieniä koivuklapeja myös.

Kyllä on mukavaa alkaa viikonlopun vietto näin mukavasti. =)