Kas niin se ("loma-") viikko vierähti hyvinkin nopeasti!
Oli kyllä oikein virkistävä viikko , kaikesta huolimatta, vaikka minulla olikin "pieni psykoosi" tehtävä. Alleviivailin tärkeämmät jutut, siivoilin muuttolaatikoista joutavat pois, mitä en kokenut enää tarvitsevani säilyttää. Eräänkin laatikon pohjalla oli... toukkia, valkoisia! ..lisäksi myös taisi siinä olla linnun ulostetta. HYI YÖK! Silloin lensi koko laatikko roskakoriin, ulos saakka! Sillä en minä mitään toukkia ala säilömään! (mukana meni minun vanhoja kirjeitäkin, joita olin ennen muinoin kirjeenvaihdossa ollessa saanut minkä keneltäkin)- ei itkettänyt! X)

Lisäksi tein puutarha hommia; haravoiden ja kannellen kaikki ulkona olevat "puutarhapatsaat/ koristeet" talvea suojaan.
Loppu viikolla söimme härän säilykelihaa, ai miten se oli hyvää!
Tokihan piti rentoutua myös saunoen, perjantaina ja lauantaina :) Tottahan toki!

Tämä viikko alkoikin "tukiviittomia" opetellen. Huomiselle pitää viedä ruokaohje mukaan, jotta sen osaisi viittoa (näin oletan). Ajattelin, ihan niinkin helppoa ohjetta kuin kananmunakas! heh... Ei ole järin vaikea muistaa ulkoakaan. hih...

Sovin jo isäni kanssa, että tämän kuun viimeinen päivä (31.10) hän tulisi ja muuttaisi minun kaikki mahdolliset tavarat, joita en usko enää tarvitsevani, Antin luo :) Ihanaa.. Sitten pääsenkin samalla kyydillä itse Antin luo, sillä minulla alkaakin seuraavalla viikolla sitten työssäoppiminen Antin luona. Ja se onkin se viimeinen työssäoppiminen näyttöineen.
Voi miten se käykin vähiin ennen kuin loppuu!