Tänä aamuna on ollut varmasti jännää ja tulee olemaan, kun alkaa joulukalenterin luukkujen luvallinen avaaminen. Allekirjoittanut suosittelee avattavaksi 1 luukku kerrallaan/ päivä. Itse lapsena tuhosin suklaakalentereita voi veljet, miten monta ennen aattoa ja en koskaan osannut suklaakalenteria "säästää" ja availla sillä tapaa kuten se olitarkoitettu. Liian usein avasin viekkaana luukkuja siististi, ettei niistä huomaisi (äiti) ennalta katsoessaan kalenteria, että sieltähän on jo syöty suklaa X)

Paras tapaus sattui kun asuimme maalla. Olin alle 6v,ja söin kalenterin automatkalla kirkonkylältä kotiimme. Kotiin oli ajomatkaa 24km ja pihaan päästessä muistan, miten äiti sanoi huomattuaan tyttärensä maistelleen jo joka luukun, "En kyllä osta enää uutta kalenteria, ainakaan suklaista, kun et malta olla aukomatta!!!"
Näitähän sattuu lapselle usein.
Mitäs ei ostanut namia, oli minun mielipiteeni asiaan.

Olen itse ostanut tälle joululle jo hyvissä ajoin veikkauksen joulukalenterin (10€)
ja se saa toimia minun  "aamukampanani" koulupäivien suhteen. Niitä on jäljellä 18 ja olen rapsutellut alkaen luukusta 24 alaspäin luukkuja... (Kiero minä, sain aloittaa tällä menetelmällä luukkujen raapimisen jo ennalta...*kjäh kjäh..*)
Aloitin sen vasta eilen, joten en minä kuitenkaan marraskuun puolivälistä saakka ole niitä raapinut. =)
[Jos jollekulle on vielä epäselvää, valmistun 19.12-08 lastenohjaajaksi JOS saan tämän näytön hyväksytysti suoritettua. En pidä juhlia, joten turha odottaa valmistujaiskekkereitä!]

Tänään alkaa minun näyttöviikkoni. VIIMEINEN näyttö!!!!!!!!!!
Eihän kelleen jäänyt epäselväksi..heh.