TÄNÄÄN MINÄ SAAN HAKEA TODISTUKSEN VALMISTUMISENI JOHDOSTA!!!! Whiii-HAAAaaaaaaaaa!
Aika SUPER päivä!
Herätyskello tuntui soivan hyvinkin pian sen jälkeen kun olin mennyt nukkumaan illalla. (myönnän että klo oli naapurissa lyönyt juuri 00:00 kömpiessäni petiin.)
Ei olisi nukuttanut YHTÄÄN. Makasin kuin pöllö ja kylkeä käännellen.
No pian olin ilmeisesti nukahtanut, sillä kuulin kellon soivan ja siihen heräsin.
Tällöin klo oli 6. Ei mennyt kauaa aikaa, kun äitini soitti ja kertoi olevansa mummon kanssa ajelemassa tänne minun luo.
Vein siinä suihkusta tultuani roskapussin ja sain todeta että keli oli melkoisen liukas. Vettä lotisi räystäästä ja piha oli aivan peilikirkkaalla jäällä peitetty. Siinä sai "aamujumpan" kun taiteilin kaatumatta roskikselle ja takaisin.

Oikein paljon onnea minulle valmistumiseni johdosta!
- Oi kiitos... Ei olisi tarvinnut.. Tämä nyt on aivan liikaa...mitä minä (sinä)nyt...
- Olet ansainnut itse keittämäsi kahvit ja tekemäsi joulutortut, alahan tulla kahville nyt!
- Hyvä ettet sänkyyn kuitenkaan kantanut.
- En kehdannut rotjata, olisin kuitenkin kaatunut johonkin muuttolaatikkoon ja kahvi olisi ollut lattialla.
(Aloin vetämään taas yksin omaa monologiani..heh)
Jaahas. Vieraani saapuivat juuri!
Mummo ja äiti.