Suuret kiitokset heti alkuun kaikille vinkeistä, joita voisin tälle sivulle laittaa :)

Olipahan taas melkoinen hässäkkä päivä. Nimittäin, kun minä sain eilen jo hammaslääkäristä kirjeen , että varata aika sinne.. Soitin tänä aamuna sitten kahvitauolta klo 10 sinne. Sieltä ehdottivat että :
-Kävisikö 10.30, tänään?
-Sehän on ihan kohta! parkaisin melkein alkuun...no tuota , kyllähän se käy, minun on heti lähdettävä tulemaan sinne...
-Asia selvä, hammashoitaja sanoi.
Varmistin kuitenkin vielä ennen puhelun loppumista että:
-Onhan se vain tarkastus?
(minä kun EN pidä hammaslääkärissä käynneistä, kammoan niitä kun aina on jotain vialla)
-Kyllä, pelkkä tarkastus tämä on vain tällä kertaa.

Lähdin koulusta samantien litomaan kohti "nitromäkeä". Ensin piti poiketa kotona pesemässä purukalusto...kiirettä piti. Olin hammaslääkärissä 10.28 aivan hikisenä! Ja lisäkseni odotus aulassa oli kourallinen alakoululaisia, ilmeisesti tarkastuttamassa hampaitaan myös... He tosin makoilivat penkeillä kuin maailman omistajat. Ja joka kerta kun yksi heistä tuli ulos, kaikki kysyi tulijalta kuorossa:
-Mitä ne teki sinulle?
heh.. Voi että. Muistan miten alakoulussa minulta aika usein paikkasivat jo silloin tarkastuksen yhteydessä sen pienimmän/ nopeiten paikattavan rei´än...Ja oli noloa sanoa että montako reikää oli, kun toisilla niitä ei kumma kyllä ollut koskaan.. kai minä olen niin laiska/ huono pesemään hampaitani. Vai voisiko joku vain olla "huonoluisempi"? (luunlaatu heikompaa/ helpommin reikiintyvää?)

Huomen aamulla saankin kiiruhtaa ennen kouluun menoa kuvauttamaan juureni suusta. Sillä tänään se röntgen ei ollut avoinna...Harmi! Mutta onpahan tekemistä kun hilaa itsensä siihen 7.30 sinne "Nitromäelle" (hammashoitola on jumalattoman suurella ja jyrkällä mäellä!mietin vanhuksia, jos joutuvat itse sinne kävelemään...kuolevathan he jo matkalle...)
Meinasi itselläni loppua happi/ kunto.. lienee aihetta aloittaa kuntoilua niin jaksaa vähemmällä työllä sinnekin hoitoon mennä.