Kas niin, olen viimeinkin saanut tämän luoduksi. Täällä ollaan nyt Leppävirralla aikaa kuluttelemassa, varsinaista laatuaikaa. On otettu "puskutreenejä" Artun kanssa jo tälle aamua useita kertoja  =)

On hieman häkeltynyt olotila kirjoittaa tähän kun ei nyt äkkiseltään mieleeni mitään tule, mistä kirjoittaisin...Isänpäivääkin meinaa pukata huomenna, eipä ole minulla kovinkaan suuria juhlinnan aiheita kun en itse isäksi ole tullut ja hieman niukkaa on omankin isän muistaminen nyt rahatilanteen vuoksi. Siksi sen vieritinkin veljeni vastuulle tänä vuonna. Ehkä kuitenkin pikapuhelun hänelle otan. X)

Niin, minä jos itsestäni hieman kerron, opiskelen tällä hetkellä lastenohjaajaksi. Välillä se ottaa voimille ja välillä taas tuntuu ottavan paremmin tuulta purjeisiin paremmin. Olen aika iloinen immeinen, kun savossa olen koko ikäni melkein asustellut. Pidän kovasti hyvästä ruoasta ja melkein voisi sanoa että se näkyy jossakin määrin minusta... Kaikki mikä sisältää pähkinää on ollut suurta herkkuani, samoin mangoiset asiat. Minulla on sisaruksia muutama, mutta eipäs niistä enempää. Linkittäköön he tämän omalle sivuilleen mikäli mainosta tahtovat, En ole näin tylsä kuin minkä kuvan kirjoituksellani annan. (toivottavasti)

Illalla ajelimme nukutellen Arttua ja sitten saunoimme hieman ja annoimme Artun polskia ammeessaan. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa!

Glögiäkin piti jo maistaa, mutta se nyt ei oikein tuntunutkaan vielä kovin ajankohtaiselta.. :/

Elämä on minua opettanut, ja siksi mottoni voisikin olla seuraava;

"Mors certa, hora incerta."