Aloitan eilisestä illasta:

Saapuihan se Antti viimeinkin autonsa hakureissultaan, vaikkakin melkein 1h aijottua myöhässä. Ei harmita lainkaan etten ollut mukana hakemassa sillä matka oli ollut hänelle aika "värikäs". 1. he olivat pysähtyneet levikkeelle isänsä ajaessa takana. Olivat havainneet Antin auton jarrulevyjen hehkuvan punaisena! 2.matka jatkui Antin ajaessa edellä, hän oli "pumpannut" jarruja aina alamäessä. Välillä ne olivat löytyneet toisiaan oli menny polkonen vain pohjaan... 3. Antin edessä ollut auto oli jarruttanut pian ja hätävilkkujaan väläyttänyt. Pian olikin hirviä mennyt tien yli. Jopa Antin auton ja edellä menneen välistä! (Olisin varmaan kuollut halvaukseen siinä tilanteessa) 4. Jossain risteyksessä oli Antti saanut pienellä jarrun painalluksella autonsa kääntymään poikittain tielle, melkein ojaan! (Ai kauheeta!) Perille päästyään ruoka odotti hänelle uunissa minun tekemänäni :)

Jatkaen tähän aamuun...:

Viime yönä näytti minulle TAAS kummallisen lastenhoitoon liittyvän unen. Olin jossakin koetilanteessa jossa minun paperissani luki essee kysymys "Selitä sana "kermansavi" karhujen hoidon yhteydessä?"

Siihen heräsin kun mietin kuinka sen kirjoittaisin fiksusti liittyvän karhunpentujen ravintoon. Sillä mielestäni se liittyi siihen, kasveihin joita pentujen tulisi syödä kasvaessaan isoiksi. Kerran aikaisemmin näin myös alaani liittyvän unen jossa minun ohjaajani antoi minun huolekseni saada päikkäreille kaksi lasta (2v ja 4v). Kumpikin oli melkoisen villejä eivätkä olisi halunneet nukkumaan. Taisin sortua lopulta uhkailemaan että menisivät kiltisti unilleen. (pelkäsin ohjaajani reaktiota ellen olisi saanutkaan heitä päikkäreille). Muuten nukuin oikein hyvin viime yön ja osasin nukkua jopa siihen saakka kunnes MAMINI MINUT HERÄTTI SOITOLLAAN! (puhelimeni oli kyllä äänettömällä, mutta se kuitenkin tärisee vaikka ei soi...tyynyn alla sen huomaa kun alkaa turista. =)

Nyt aamuksi suihkuun. Hiukset sojottelee joka ikiseen ilmansuuntaan!