Niin, itsehän sitä kukkansa joutuu ostamaan. Koskaan, ei ikimaailmassa ole yksikään mies minulle ostanut kukkasia. Ei koskaan. Ei edes minkään merkkipäivän johdosta. Ei sillä että olisin odotellutkaan nuoremmiten. Mutta jotenkin on alkanut tuntua, että miksikäs niitä ei olisi kiva saada. (en tarkoita joka päivä) Menin sitten eilen S-markettiin ja siinä sattui olemaan tyrkyllä joulukukkasia. Nappasin yhden joulutähden ja sanoin Antille että "Pakko kai se on itse ostaa kun kukaan ei muukaan osta." Hän hetken ihmetteli eikö kukaan ole minulle ostanut kukkasia aikaisemmin? Sanoin taas pättäväisesti "EI OLE!" Ja kipitin kassalle kukkaseni kanssa...

Nyt se komeilee olohuoneen pöydällä :) Ja olen oikein ylpeä siitä. Vaikka onnistun senkin taatusti kuolettamaan. Minulla kun ei elä oikein minkäänlaiset kukkaset. Kerran olen saanut hengiltä jopa kaktuksen X) Taisi mennä vettä liikaa ja liian usein... Sen jälkeen en olekaan oikein "puutarharoinut". Olen jättänyt sen homman suosiolla muille, niille jotka sen osaavat.

Antillanikin on tänään viimonen työviikko ja sitten alkaa hänenkin joulun viettonsa :) Menemmekin käväisemään jouluostoksilla Varkaudessa... (millä rahalla...? ) heh.. No ei onneksi ole pakko ostettavia minulla enää... Joten siellä voi vaikka vaan katsella ja tehdä Antille ehdotuksia mihin hän voisi "massinsa" laittaa / tuhlata ...=) Oli kerta pankkikin piruvieköön ottanut lainankorot!Luulin ettei ne ottaisi nyt niitä ollessani uudelleen opiskelijana...Grrr... o_O