Näyttipäs se unia taas... Minun on hieman koskenut takahampaaseen (erittäin himmeästi) Ja olen sitä miettinyt., soittaisinko ja pyytäisinkö päästä aikaisemmin, kun minulla on sinne aika 28.pv. Niinpä unessa soitin. Antoivat ajan juuri sille ajankohdalle kun olen ko.paikkakunnalla käymässä koulun vuoksi 2päivää.. Sitten se sanoi puhelimessa minulle MITÄ he tulisivat tekemään jatkossa...mm: "Sinun ikenet poltetaan sellaisella kuumalla liekillä- Ja sen tekee sitten erilääkäri kuin ensimmäisellä käynnilläsi. Seuraavalla kerralla sitten on taas uusi lääkäri joka tekee ....." Olin siinä jo aivan kauhuissani. "poltetaan ikeniä kuumalla liekillä..miksiköhän?!!!!!KÄÄK!!" (kyllä, OLEN HAMMASLÄÄKÄRIKAMMOINEN!!)

Sitten toisessa unessa olin yläastetta käyvä vielä- Meillä oli olevinaan klo 10:een kouluun meno. Menin kaveriani hakemaan kuten aina tavallisestikin, mutta kello oli vasta 8.35 ja mietin "mitähän kaverini ajattelee kun olen niin ajoissa..." sitten soitin ovikelloa ja hän ei kuitenkaan pyytänyt minua edes sisälle. En tajua. Ihmettelin miksi hän ei pyydä ja aloin meuhkata ovenraosta hänelle huutaen" JAA, ETKÖ PYYDÄ EDES SISÄLLE!? TÄÄLLÄKÖ LUULET ETTÄ SEISON KÄYTÄVÄLLÄ???!!! (he asuivat kerrostalossa). Menin sisään ja siellä oli hänen isosiskonsakin kotona. Sitten katsoin kelloa. Se oli jo 9.59 ja mietin, että "hei, meidän on mentävä ettemme myöhästyisi..." kunnes kaverini ilmoittaa lähtevänsäkin siskonsa kanssa Iisalmeen ostamaan sisarelleen TUULIPUKUA ja hattua ja hansikkaita!!! Olin ihan et "NO ET AIKAISEMMIN AJATELLUT KERTOA!NYT MYÖHÄSTYN KOULUSTA!!..." Sillä meille oli sanottu ettei tuntimme olisi siellä luokassa missä normaalisti ja aloin panikoida löytäisinkö oikean luokan ollenkaan....mietin jo kenelle soittaisin ja kysyisin... mutta lähdin kuitenkin polkemaan pyörälläni kamalaa vauhtia jotta ehtisin edes ajoissa koululle. Sitten heräsin Antin kellon soittoon..Ihmeellisiä unia todellakin.