Sähköjä osaa arvostaa siinä vaiheessa kun niitä tarvitsisi saadakseen lämpöä. Olin tietoinen tulevasta katkosta ja varasin vettäkin ajoissa astioihin sen varalle.( Vesipumppu kun toimii sähköllä) No kuitenkin, en ajatellut tarvitsevani lämmintä vettä sitten kun se katko on! Alkoi mökki viilentyä... ja sen myötä olisi lämmin juoma maistunut. Ei se auttanut kuin ilmoitusluontoisesti kierrellen ja kaarrellen asiasta Antilta "lupa" pyytää mökin lämmitykseen puulla. Lupa tuli. Ja samassa hetkessä kun sain takkaan tulen kuului *naps* ja sähköt palasivat... Ei se mitään, huomiseksi oli luvassa pidempi katkos sähkön jakelussa joten se ei haittaa mitään jos mökki on nyt hyvin lämmitetty, sillä huomenna minä itsekin menen aamusta KYS;iin. En ole täällä mökkiä lämmittämässä.

Työssäoppimis paikkani ohjaajajanikin soitti minulle aamulla. Aaaargh! Vaikka ymmärrän asian syyn hyvin vaihtaa opettajani käynti aikaa, mutta se, "miksi HÄN EI VOISI ITSE SOPIA SEN UUDEN AJAN OPETTAJANI KANSSA!" Miksi ihmeessä minun on oltava siinä se VÄLIKÄSI!!!! Rasittavaa, ja sitten vielä kielsi minua HETI soittamasta opettajalleni kysyäkseni muutosta aikaan... Aaaargh!