Ihanaa oli saada nukkua tänään klo 6. Ai miten nannaa kun Antin klo soi jo 5 ja tiesin että minä se saan jatkaa unosia vielä eikä tuo herätys koske minua... =)

Mutta se, onko tämä sen arvoista MIKSI sain nukkua niin kauan...En enää oikein tiedä. Sillä minun on mentävä tekemään haastatteluja (Olenko minä lukemassa itseäni toimittajaksi joka joutuu haastattelemaan ihmisiä-EN!!) vain siksi kun ohjaajani huomasi maanantai aamuna unohtaneensa "keksiä" minulle tekemistä siksi aikaa kun hän kirjaa koneelleensa työasioita. Hän sitten pisti minut haastattelemaan koko käytävänsä eri ammattialojen ihmisiä. Menin käymään (ohjaajani pakottamana) heidän juttusillaan ja sain varatuksi aikaa haastatteluuni tälle päivälle. Tästä syystä vietän koko päivän sillä käytävällä haastatteluja tehden.(Ei sitten millään tavalla liity/ kuulu minun oppimistehtävistöön!!! Minulle siis täysin ylimääräistä työtä!) että sekin sapettaa!!! Mutta mistä saisi sellaista sisua sanoa ylemmältä taholta tulevaan tehtävän antoon että EI, EI KUULU MINUN TÄHÄN JAKSOONI. EN TEE! Että sitä pitää olla liian nöyrä! Aaargh!   Toiset sen tuntuvat senkin taidon osaavan ja kun he paukaisevat vastustuksensa asiaa kohtaan, alkaa se toinen ehdottanut osapuoli sanomaan: -... no niinpä kyllä, eihän se kuulukkaan, mitäs sitten keksisimme?  Ja asia jää siihen. AaaaarrrGh!