Perjantaina olin kultani luona jo ihan hyvissä ajoin, (14:55)
Saavuttuamme kul´tani mökkiin, aloimme ottaa rennosti. Teimme pitsat uunissa (söimme), jonkin ajan kuluttua alkoi sauna lämpenemään ja taisi aueta ensimmäinen olsukin :)
Hyvissä ajoin saunottuamme, ilta tuntui taas paljon pidmemälle.

Lauantaina aamusta menimme hyvän olon vallitessa ilmoilla ampumaradalle. Siitä sitten Varkauteen maiskuttelemaaan ylisuuri annos lehtipihviä jossa oli mukana ylisuuret ranskalaiset (ja liian suolaisetkin vielä). Kotiin kaksinkerroin pinkeänä. Tullessani autosta ylös, kuulin kummahkon kaakatus äänen.. Katselin taivaalle, sillä OLIN SATA VARMA ETTÄ SE ON JONKUN SUUREN LINNUN ÄÄNI.. Samasa ylitseni lensi 8 joutsenta!! Huusin Antille joka oli vielä autokatoksessa, että "ANTTI, JOUTSENIA LENTÄÄ YLITSEMME!!! Hän ei kuullut, kuin minun huutavan jotakin. Ja hän "missasi" näkemästä ne.
 Katselimme tölsystä leffaa. Ja iltamassa taas saunoimme :) Ai ihanaa... Katsoimme illalla leffaa jonka olin jo aikaisemmin..niinhän siinä sitten kävi, että aikoinaan menin MINÄ nukkumaan.. Antti kyllä saatteli minut petiin...

Sunnuntai aamusta oli kova pakkanen! Aamuyöstä käydessäni vessassa katsoin minkä verran ulkona on pakkasta.. siellä oli jopa -16.4´C.
Aamulla Antin mennessä laittamaan autoa lämmitykseen hän huomasi, että meille oli "koittanut tulla vieras käymään". Alimmalla portaalla oli ollut jäniksen jäljet. Siinä se oli tampannut ympyrää ja loikkinut sitten ikkunan allakin loikkimassa.

NIMIPÄIVÄ ONNITTELUT MATTI-sedälle!!! =)