*niks naks...sakset leikkaavat*
Olen tässä tehnyt about 10 paperistalahjakassi pussin kaavaa, taitellutkin niistä taitettavat kohdat ja lisäksi keräsin seurakunnan tukitoimia n.4sivullista kirjoitin niistä asiaa jaettavaksi ja liitettäväksi meidän erääseen näyttötyöhömme koululle.

Ei tunnu aamupäivä/iltapäiväkerho ajalle minulle löytyä harjoittelupaikkaa. Olen kysynyt Leppävirran ja Kiuruveden mahdolliset paikat ja vastaus on "Kiitos kun soitit, mutta meillä on jo harjoittelija sille ajalle".
ÄRH!
Varmaan kai tässä on pian mentävä harjoitteluun Suomen rajojen toiselle puolelle, ellen mistään enkä millään saa siihen harjoitteluun paikkaa.

Sen ainakin olen päättänyt, että lauantaina, sanoi muut mitä hyvänsä, minä MENEN Antin luokse ja voin kyllä sitten iltapäivästä sunnuntaina tulla ja kirjoittaa yhteenvetoa raporttiimme. Sillä kanssa näytössä olijat ensin arvelivat että voisimme treffata sunnuntaina aamupäivästä. Minun linjakkaani olisi täällä takaisin hieman kahden jälkeen päivällä... Että sikäli.

Huomenna on YSTÄVÄN PÄIVÄ!
Mutta minäpä muistinkin sen jo aikoinaan ja laitoin muutaman kortinkin postiin =)

Siitä huolimatta, toivotan jo kaikille OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ 14.2.08 <3