Menipäs tämä päivä ihan nopsasti. Hyvä se niin, tulee torstai nopeammin :)
Tinkasin jo kyydin Kuopioon meneviltä, jotta pääsen suoraan koulusta lähtemään matkaan.

Tänään oli senkin puolesta iloinen ylläri päivä, kun olivat KELAsta maksaneet minulle rahaa =) Sain maksettua kaikki rästiin kerääntyneet laskut pois. Ei tarvitse sulkea minun puhelinta tai nettiliittymääkään. Ja vuokrankin sain maksettua, tosin myöhässä, mutta en ollut tarpeeksi tarkkaan lukenut edellistä KELAn kirjettä, jossa minua pyydettiin tuomaan opiskelijatodistus koulusta maksamista varten. Ja sen sain vasta torstaina toimitetuksi perille. Aiheutti viivästystä senkin vuoksi lisää.

Antti oli vaihtanut autoonsa uuden pakoputken, entisen mentyä niin bassotaajuuksille reikiinnyttyään. Oli selvinnyt edullisesti koko hommasta. (40€ kaikkine muttereineen ja tiivisteineen + asennus) Ei kuulosta minusta kovin pahalle (suurelle) summalle.

Pesin oikein pyykkiäkin jo valmiiksi, niin sen koneen luukun on naksahdettava ensin, ennen kuin se luukku aukeaa. Minä sammutin virran huomattuani sen lopettaneen pesemisen. Jäin odottamaan "naksahduksen" kuulumista... Olin tietokoneellani ja aloin tehdä muutamaa koulutehtävää... aika kului.. kunnes jonkin tunnin kuluttua pasahti mieleeni että HYVÄNENAIKA! NE PYYKIT ON EDELEEN KONEESSA!!!! Ja eikun levittämään ne telineelle... Saa nyt nähdä, ehtiikö kuivaa tuo paksumpi pauta aamuksi, vai joudunko laittamaan jonkun toisen paidan... Todennäköisestikin saatan joutua vaihtamaan eri paitaan kokonaan.
Kävin koulusta tultuani hakemassa automaatilta rahaakin valmiiksi torstaiksi matkaa varten. Että on sitten linkkuun heti rahat kun Kuopiosta jatkan matkaani kohti Antti- kultaani <3 =)

Aamulla saa taas kivan lenkin kun kävellen maleksimme koululle.
Oli kyllä ihana sää olla ulkosalla tänään koulussa. Kävelinkin vielä kotiin, en mennyt autokyytiin, vaikka sellaista tarjottiinkin minulle :)
Aurinko lämmittää jo päivisin mukavasti! =)