Herään tietenkin ensin herätyskelloni ääneen. Sitten, MITÄ IHMETTÄ MINÄ KUULENKAAN!? *Jymps! Jymps! Jymps!....Jymps! Jymps!...*
Mitähän naapurit puuhaavat?, mietin. En voinut olla enää kuikistelematta ulos säleitteni välistä keittiön ikkunasta, ja sitäpaitsi ääni kuulosti siltä, kuin sisällä olisi naapuri kaivanut lapiolla hiekkaa seinänsä vierestä (!?!)... No mutta KUKAS SE SIELLÄ ULKOSALLA OLIKAAN ja "kaivuu" hommissa... *haukotus* Naapurin nainen oli saanut käsiinsä rautakangen jolla hakkasi toisen naapurini oven edustalta lunta/ jäätä. EI OLE TOTTA! Ja tähän aikaan!!! Ajattelin taas... Jos minulla EI olisi ollut heräämisen tarvis muutenkin JO TÄHÄN AIKAAN, olisin mennyt sanomaan, että "eikö tuota voisi hieman myöhemmin tehdä, kuin aamulla ennen klo 7!?
No, mutta oli muutenkin noustava, niin sama kait tuo. Ja onhan tuo jo nyt herennyt riehumasta sen kangen kanssa. :)
Voi kehveli, ihan kuin se nyt HARAVOISI PIHAA joka on ihan luminen... On tainnut jäädä sillä naisella saha tulliin. Vai eikö mene hissi ihan perille asti, kun KUULOSTAA tekevän mitä ihmeellisimpiä asioita.

Näin inhaa unta. Olimme jossakin talossa, sen vieressä oli joku "louhos" tms. Vettä ei oikein ollut, en tiedä miksi emme hanoista koittaneet. Kaivelimme kivikasaa josko sieltä alta löytyisi vettä. Samalla oli seurattava läheisen rannan pintaa,(!!) ettei sieltä nouse kummituksia, kuului vaikerrusta ja se ääni lähti näistä vaikeroivista nuorita kummitusnaisista jotka olivat jollakin tapaa kuolleet tähän rantaan. Nostelin kiviä toinen toisensa jälkeen. Pian alkoi vettä näkyä kiviläjän pohjalta. Maistoimme sitä, ja ilmeisesti minä sain vahingossa niellyksi pienen kiven murusen, sillä vesi oli sen suolaisuuden lisäksi muutenkin oudon makuista.
Ei mennyt kovin kauaa aikaa, kun minä aloin voimaan pahoin. Menin kiireesti wc:n ja oksensin sinne. Ja voitteko kuvitella, minä tunsin sen nielemäni kiven nousevan ylös ja kakostelin sen ulos. Siitä wc;stä oli oudosti suora näköyhteys naapuritaloon, keittiööb. Näin kuinka sen pihaan ajoi auto ja kuinka perheen mies hääräsi keittiössä astioita kaappiin. Mietin vain , eikö hän näe minua, sillä ulkona alkoi jo hämärtää ja minulla oli valotkin päällä. Sieltä tultuani, ulko-oven takana seisoi 3 nuorta naista, hiukset märkinä kirkuen "Päästäkää sisään!!". Jokuhan ne päästi ja sitten heille oli alettava petiä tekemään. Mietin vielä, että "Onko minun pakko nukkua noiden kanssa samassa huoneessa?..."

Että KAIKENLAISTA SE NÄYTTÄÄ!
Juupeli juu, on alettava katsomaan, että reppu on Ok ja valmistauduttava matkaan. Koulu kutsuu piakkoinkin... Mälsää..