Taas tuli yö nukuttua hieman "koiran unta". Tuntui, että kävin hereillä vaikka en silmiäni avannutkaan ja odotin toisinaan että kuulisin naapurin seinäkellon lyövän jotakin tasatuntia, jotta voisin laskea siitä mitä se kello on. Sitten klo 4 aikaan ne "pompotukset" kuulin ja vaikka minulla oli kello soimassa vasta 6.30 tuntui että kelloni soi melko pian saatuani lasketuksi ne kellon äänet. Ilmeisesti olin nukahtanut sitten pian.
Menin ensimmäisenä suihkuun, koska illalla minut yllätti jokin ihme väsymys, enkä saanut enää millään mennyksi suihkuun, koska olin jo hetkisen aikaa istunut. Ensin oli kotiini tullessa virtaa kuin voimalaitoksessa. Silloin sitä olisi pitänyt mennä, mutta ilmeisesti minua silloin laiskotti hieman. Voi minua laiskiaista!

Eilen Antti sanoi voivansa tulla lauantaina hakemaan minut ihan kotoani saakka, koska minä menen sinne Iisalmen lystilauantaihin jo heti aamulla, niin en siitä syystä pääse lähtemään Antin luo aikoinaan. (eli perjantaina, kuten tavallisesti :/  ).
Sitten lähtisimme Antin luo. Kävisimme matkalla syömässä ABC:llä Kuopiossa mikäli nälkä olisi. (minä kuitenkin saan syödäkseni pitsan Iisalmessa, kun tarjoavat sellaisen palkaksi edes meille kaikille kun menemme sinne muutoin palkatta.) Ja mikä kaikkein parasta: Näkisin Arttua!!! Oi ihanaa, pikku-pusku! Pikku-HAM! Joka naurattaa minua jo kun näen sen iloisen ilmeen ja kenties hän ei ole unohtanut sitä "ihmetyksen"-ilmettä joka hänellä on niin erikoisen mahtava! Siinä on huuli soikeana melkein lattiaan saakka...hih...
Mutta ei auta taasenkaan kuin alkaa pukemaan enemmän päällensä ja kuikkia reppu kuntoon ja sitten se on taas lähdettävä menemään.