Eipä osannut oikein kunnolla nukkua, kun tiesin illalla että äitini tulee tänä aamuna käymään ohi ajaessaan matkallaan Kuopioon. Koko ajan havahtelin että "joko kello on sen verran, että se soisi.."(herätyskelloni). Nousin sitten suosiolla äsken ylös ja soitin äidilleni, sanoalseni,että:
-Jos istut jo autossa parkkipaikallani, niin SAAT tulla sisälle, olen jo herännyt...
- En minä vielä ole, kun ajan vasta aika alkumatkaa vielä, äiti vastasi.
- oho, ihme! minun oli alettava tuota ihmettä jo äimistelenään.

Näin untakin, että asuin jo Antin luona. Aki ja äitini olivat siellä kyläilemässä. Jostakin kumman syystä pöydällä (keittiössä) oli Lapin kulta olut pullo ja näin, kuinka Aki otti sellaisen jääkaapista. Ihanan kylmän ja huuruisen. Samalla silmääni pisti karkkipussi, "kaatissäkki" avoimena pöydällä ja ajattelin, "Tuoko on minulle ja muut saavat juoda kylmää ja raikasta olutta!?" Mutta katsoessani jääkaappiin, siellä oli vielä 1 kylmenemässä jonka minä otin. Samassa Aki sanoi minulle, "Mitä ohjelmaa katsoisimme? Tule jo pian!" Hänellä oli kiirus katsomaan telkkua. Enpähän tuosta osaa ajatella mitään, tai sen merkityksiä. heh.. Kai se oli vaan jotain stressiperäistä.

En edes jaksanut siivoilla sen vuoksi, että äiti tulee pikaiseen käväisemään. Olenpa laiskistunut, mutta ei täällä ole kuitenkaan ihan missään sikolätissä elelemässä (vielä)...heh...