Vähiin se käy ennen kuin loppuu.
Tarkoitan maaliskuuta. Huomenna olisi sitten aamulla meno tämän kylän nuorisotalolle tutustumaan. Eikä siinä vielä kaikki. Se pyörähtää minun elonpyörässä 1 vuosipyörä eteenpäin. 27 pasahtaa mittariin, niin että helisöö. heh...

Kävin äsken koulustakin kun pääsimme aikaisemmin, ostamassa kaupasta aamuksi ruokaa ja nähtäväksi jää, vienkö sen suklaalevyn kouluun, vai tuleeko se tuhotuksi kotona..heh. Nyt kun olen sen kirjoittanut tänne, sen kotituhoutumisen vaara pienenee.. Vaikka en usko, että kukaan meidän luokaltamme osautuu näille minun sivuilleni lukemaan minun höpinöitä. Mutta ei koskaan tiedä. Nykäiskää luokkakamut minua hihasta jos olette eksyneetkin niin tiedän =)

Aivan ihana sää ulkona, siksikin minä kävelin suorilla kauppaan koulusta päästyä =)
Aurinko paistaa ja lämmintä näytti mittarissa olevan jopa +9 astetta! Mielestäni se on varsin paljon vuodenaikaan nähden. Sillä vielä ei ole ollut (käsittääkseni) yhtään -30 asteen pakkaspäivää. (ainakaan näillä korkeuksilla).
Kertokaas jos jossakin on ollut, pohjoisemmissa varmaankin, olettaisin, vai onko tämä vuosi ollut sielläkin ennätyksellisen lauhaa..?

Huomenissa saamme koululla tehdä atk-luokassa tehtävää jonka saimme tänään. Onneksi itse tein sitä jo tänään  siellä. On vähemmän huomiselle sinne tekemistä. Sen sijaan, meidän on pidettävä keskiviikkona viikkohartaus koululla..KÄÄK! Sen materiaalin haimme tänään toimistolta.  Joudumme (saamme) pitämänä sen nyt kahden, kun se kolmas vaihtoi nuorempien mukaan eikä näin ollen ole kanssamme pitämässä hartautta tällä kertaa. =I Mutta eiköhän se mene, kun ei panikoi liiaksi. Hengissä siitä on muutkin selvinneet ainakin tähän saakka. heh... Eipäs aleta maalailla piruja seinille nyt.