..koulusta!
Illalla en meinannu saada unta ja sitten heräsinkin ennen kellon soittoa, mutta kellon ollessa vasta vaille 5, minä pakotin silmäni takaisin kiinni jonka jälkeen alkoi  taas kummallisesti koulusta kertova uni.. En muista muuta, kuin että olin juuri kellon soidessa kirjoittamassa jonkin esseen lausetta joka kyllä kieltämättä jäi kaivelemaan, että MITEN lause olisi jatkunut loppuun.. X) No se on joku stressi uni varmana vain. Jospa nyt olisi 1 stressinaihe lauennut mielistä sitten sen myötä pois.
Kieltämättä, on ollut nyt aikamoinen määrä taas tehtäviä joita olen pyrkinyt tekemään alta pois, sillä uusia tulee kyllä lisää X]

Ja taas oli ilmaantunut wc:n lattialle uusi "sukupolvi" lemmikkejä minulle, joista jo illalla listin yhden ja aamusta äsken ennen suihkuun menoa TAAS yhden. Kaatelin kyllä klorittia illalla sinne viemäriin, mutta ei ilmeisesti tämä yksilö ollut juuri silloin paikalla saadakseen minun "tervetuliais-coctailista" nauttiakseen :)
Onneksi joulukuussa (TODELLA TOIVON!) pääsen Antin luo ihan asumaan.
Ja jospa se Antti edelleenkin huolii minut sinne sitten.. Pois tästä mökistä nimittäin AIJON silloin lähteä. (ei ympäristöllisesti kovin rauhallinen...junaratakin vieressä..)
Kaikkeen kuitenkin tottuu. Ei muuten, mutta jos alkaa siivouksestani huolimatta asumaan EI TOIVOTTUJA alivuokralaisia, niin se on sitten loppu!
Eiköhän se ajatus ole edelleen molemmilla "katse-tulevaisuuteen-päin". =)
Ollaanhan sitä mietitty jo kaikkea muutakin.Vakavaa ja ei niin vakavaa...Että sen puolesta uskon olevani tervetullut asukki Antille.