Kyllä. Teen toista pääsiäissiivousta. E tosin omassa kotonani, vaan rakkaani, Antin luona, hänen ollessaan parhaillaan töissä. Jos hän uurastaa töissä, minä voin sen verran alkaneesta lomastani uhrata, että siivoilen nyt jotta ei tarvitse alkaa sitten yhdessä siivoilemaan hänen päästyään töistä :) Pääsisi suoraan heittämään ns."vapaalle" hänkin.

Petivaatteet on parhaillaan pihalla tuulettumassa, sattui sopivasti pikkuisen pakkastakin, niin kyllä ne nyt raikastuvat. Lattiat minä imuroin ja tiskasin astiatkin. Pyyhkäisin kostealla lattiat keittiöstä sekä kodinhoito tiloista.Whiufh! Enää pedit kuntoon ja se olisi siinä!
Voi että minä jo odotan sitä pientä Arttu- herraa! Hän on NIIN-NIIN ihana!

Eilen illalla Antti opetti minulle kuinka pelataan Venttiä. No, en oikein osannut varsinkaan jakajana. Olin kuulema liika ahne pelaajana/jakajana, kun en malttanut lopettaa ajoissa,otin vaan otin koko ajan lisää kortteja vastaan. Ja HÄVISIN JAKAJALLE/PELAAJALLE!
Pelasimme myös 1 kerran räsypokkaa, ja arvanneehan sen kuinka siinä kövi..*häpeissäni* : MINÄ HÄVISIN... :(
Pitänee ottaa tänä iltna revanssi siitäkin pelistä kun ei Arttu ole vielä katsomassa X)