Minulle iski tänään joku omituinen into siivota kunnolla! Lienee vaikutusta varmasti sillä, että minun oli jäätävä tänne huomisen kouluasian vuoksi. Ja sekin osaltaan, että Antti tulee huomenna hakemaan minut iltapäivästä luokseen Artun kanssa. (En tahdo, että hän joutuu viettämään aikaa tunkkaisen pölyisessä luolassani).

Pääsimme koulusta ruokailun jälkeen, otin riskin että annettu tehtävä ei ehkä tulisi tehdyksi seuraavaan kertaan, mikäli en sitä jäisi koululle tekemään. Mutta niinpä vain koulusta tultuani ensin aloin siivoamaan. (Vein ensin huomista varten pahvialustoja Sirpalle, kun näin hänen ajelevan Kaarinan kyydissä kotiinsa.) Sitten vein matot pihalle, lakaisin lastalla enimmät pölyt joka nurkasta jonka jälkeen pesin lattiat ja sitten tamppasin matot ja lopuksi vielä pyyhin pölyt pestyäni sitä ennen innoissani wc:nkin!
Intoni ei loppunut kuitenkaan vielä (-kään). Joten otin jalat alleni ja läksin kirjastoon viemään alkuviikolla lainaamani kirjan erääseen ryhmätehtävään. Sekin on nyt palautettu. Ei tule sakkoa tai myöhästymismaksuja sen tiimoilta.

Aamulla onkin kello soimassa minulla JO 5:45, sillä Anna-Maria ottaa minut kyytiinsä klo 7 minun kotini kulmilta. Saattaa siinä simmut olla sikkurassa. Etenkin sitten illalla, matkustettuaan autossa reilun 1h.. Meillä oli ajatuksena pysähtyä syömään Kuopion ABC:lle jotakin. Minä olen himoinnut hampurilaista jo jonkin aikaa... Nams. Sellaisen minä varppina syön, ellei mieli ehdi muuttumaan.

Niin ja mikä vielä ihmeellisempää: Sain äsken tehdyksi annetusta koulutehtävästä 90% josta olin niin 100% varma, että ellen jäisi koululle tekemään, se jäisi viime tippaan. Mutta kun ei ole mitään muuta tekemistä niin asiat alkaa hoitua.  =)
Että OIKEIN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!