Kuten esimerkiksi matkatessani bussilla kotiini.
Istuin auton takaosassa, liki auton WC:tä.
Käymälään meni mies. Hänen sinne lukkiuduttuaan käytävää hiihtää joku vanhempi nainen... menee ja alkaa tempoa wc;n ovea.. Aikansa sitä reuhottuaan nainen kailottaa siinä meille istuville kysyen: -Onko tuolla vessassa joku?
-Kyllä sinne taisi äsken mennä joku..vastasin.
-Niin, minä jo ajattelin kun ei tuo ovi auennut, ja minulla kun on toinen käsi kipsissäkin, en oikein saa sillä avatuksi..
-Niin, no voisi olla huonomminkin, sanoin.
- Niin voisi, onneksi ei jalka ole, nainen lisäsi.
-Niinpä. Käsi ei vielä estä liikkumista niin paljon kuin jos jalka olisi kipsissä....jatkoin vielä: "Silloin joutuisit käymään vessassa ovi auki.. sillä se ei ole kovinkaan iso tuo wc."

Nainen alkoi katsoa minua monttu auki ja samassa tajusin hieman päästelleeni sammakoita. Aloin kuikuilla joko olisimme piankin perillä jotta voisin poistua kyydistä...

Tämän tarinan kerrottoin kaverilleni joka Mikkelistä minulle soitti. Hän oli tikahtua nauruun, kuten minäkin sitä kertoessani. Samoin kun kerroin sen päälle vielä unen jossa olin ostamassa toiselle kaverini äidille farkkutakkeja ja tämän äidin tytär oli kanssani ostoksilla ja tarjouduin unessani ostamaan hänellekin ko. rättipuljusta villatakkia ja kysyin:- pitäisitkö tällaista villatakkia jos ostaisin sinulle?
Tähän kaverini tokaisi: - No aika kovassa humalatilassa EHKÄ.
Silloin laitoin villatakin takaisin rekkiin ja sanoin että en sitten ostaisi sitä hänelle.

Tämän kuultuaan kaverini puhelimessa nauroi ja sai sanotuksi "tuota voisi melkein rueta käyttämään!!" (sanontana)