Viime yö oli melkoisen erikoinen. Minä näin painajaistakin mutta näytti se onneksi ihan mukavankin pätkän unta sen kaameuden päätteeksi.
Herättyäni ennen naapurin kellon "ponkotusta" huomasin senkin, että en ollut muistanut laittaa herätystä edes puhelimeeni! heh. Mikä onni, että nousin aikoinaan ilman kellon soittoa. (Viimeistään 7 olisin herännytkin niihin naapurin seinäkellon ponkotuksiin..heh).
Nyt heräsin 6:45 ja suihkuun, sitten pyykkikone päälle jotta ehdin levittää ne ennen kerholle lähtöä.

Eilen Antti kertoi käyneensä hölkkäämässä! Olin että ANTEEKSI NYT KUULIN VARMASTIKIN VÄÄRIN!? MITÄ SANOITKAAN...
-Kävin töiden jälkeen hölkkäämässä.
-*ei jummi, kuulin aivan oikein!*..Ööö..pitkänkin matkan?, sain kysytyksi.
-Tuonne Laakkolantien päähän ja takaisin, lisäksi kävin vielä sillalla ja takaisin.
*huh huh...en voinut kuin ihmetellä*
-Ei se edes ollutkaan niin kamalaa kuin kuvittelin, helposti se meni..Antti jatkoi.
*voi könni, missä se on salassa treenannut, mietin*

Mutta eikai siinä. Hyvä hänelle. Minä se aina mätänen sisällä, kun pitää aina kerhon jälkeen kirjoitella ylös yhtä sun toista... Ei jouda oikein jumpalle eikä hölkälle.
(Eikai tuo liene tekosyy sitten vaan. Mutta ei muuten tule kouluhommat tehdyksi jos ei tee HETI.)

Aijai, masu vaatii ruokaa, menen siis aamupalalle ja sitten voisi kipittää saapuneen teltan postista leiriä varten, sillä tänään menen sinne kerholle niin kovin "myöhään". Vaikkakin linkkini on jo perillä klo 11:20, ellei aikaisemminkin siinä, minne minä meinaan jäädä. EI jummi! No mutta nyt minun vatsalaukkuni repeää ellen saa ruokaa.