En mitenkään. No paitsi menemällä kouluun. Jokainen on kysynyt melkein järestäin "mitä lahjoja olet saanut? teetkö täytekakkua?..."
Näihin olen saanut vastaat huvittuneenakin että EN ja EN...
Miksi vanhenemista pitäisi juhlistaa?
Ei siinä ole mitään erityistä, minun mielestäni enää tällä ikää.
Suoraansanottuna, EI TUNNU MISSÄÄN. (Varmaan se saattaa näkyä.)
Sille en sitten voi mitään, enkä edes tiedä haluaisinkokaan. heh...

Minulle ihan "kiva" synttärilahja oli jo se, että pääsimme koulusta jo ruokailun jälkeen kotiin tekemän tehtäviä joita meille oli taas kerran annettu. Niitä puurtaessa minun aikani on mennyt ...eli oikein hauska syntymäpäivä minulla :)

Kai minä vien sitten huomenna sen eilen ostamani suklaalevyn kouluun, kun en sitten tänään ehtinyt syöttää siellä heille, kun päivä jäi niin tyngäksi. Ellei illalla tapahdu jotakin, että minun on siitä syötävä.