oli äidilläni 27v sitten ehkä jo koviakin, sillä minä olin putkahtanut maailmaan kellon lyödessä 9:59. (Silloin nasahtaa lisää se vuosi.) Enää ei paljon olisi aikaa, kun se hetki on käsillä. Kiitokset äidilleni, kun jaksoi minut pakertaa onnistuneesti maailmaan.Pääsin tänne räpyttelemään omia elämän siipiäni ja koittamaan miten ja minne ne minut kantaisivat. Nyt olen tässä elämäntilanteessa. Opiskelemassa taas. Jo sitä on saanut siipiään räpsytellä että näinkin pitkälle on päässyt.

 *haukottelee*

Mummikin soitti juuri onnittelut ja luki ukin kirjoittamista kalentereista vuodelta 2005 mm, seuraavan pätkiä. "Armi voi jo hyvin.." " Armilta otettu jo kurkkuletku pois, Taivaan Isä, paranna Armi loppuun saakka..."
Voi ukkia. Hän se aina kirjoitti joka päivältä jotakin kalenteriin. Ja ihan hyvä niin.
Minua liikutti kuulla 17.7.2005 merkintä "Armin vointi jo parempaan päin, pystyy jo puhumaan. Aki ja Kaija ajaneet Ouluun katsomaan Armia."
Jos ukki eläisi, olisin saanut kuulla häneltä onnittelu-laulun...tänä syntymäpäivänäni hän ei ole enää maanpäällä laulelemassa. Taivaan enkelikuorossa ukki varmasti sen laulaa nyt ja toivottelee minulle hyvää syntymäpäivää ja Taivaan Isän siunausta.
Että HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ MINULLE!