Kamala PANIIKKI ja AHDISTUS!
Ei koskaan, EI IKINÄ ole ollut tällaista JÄNNITYKSEN tunnetta NEGATIIVISESSA MIELESSÄ!
Pelottaa.. kauhistuttaa.. masentaa..KAIKKEA MAHDOLLISTA MYLLERTÄÄ MIELESSÄNI JUURI NYT...*syvä ja RASKAS huokaus*
Tekisi mieli repiä hiuksia omasta päästään.
Tällaista TUSKAA odottaa koska PITÄÄ hilata itsensä kerholle, en ole KOSKAAN kokenut vastaavaa tunnetta.
Varmasti osasyynä painaa päälle tämän päivän loppuarviointi.
Sillä TIEDÄN, ettemme saa kovinkaan hyviä arvosteluja!!!!
SYY: Koska emme ole osanneet miellyttää sitä LUUSKAA!-> siitä johtuen, minä tahtoisin uusia tämän näytön!
Uskallan sanoa sen jo ennen arviointiakin jo. OLEN NIIN 100% VARMA!!!!!!!!!!!

(Voi Antti raukkaa kun on joutunut koko viikon kuuntelemaan minun valitustani tästä naisesta...)
Mutta joutuu hän tänäänkin illalla siitä kuulemaan ja PALJON!
Mieli tekisi huutaa kurkkusuorana jotain. IHAN MITÄ VAIN, jotta saisi purettua ahdistustaan, mutta EN TODELLAKAAN ALA KARJUMAAN TÄÄLLÄ ASUNNOSSANI, koska naapurit ihmettelisi mikä minulle tuli.. X)
Vaikka, ei tekisi pahaa heillekään joskus saada ihmeteltävää minun asunnostani.. heh.
"minun" asunnostani? En minä tätä omista!  No mutta kuitenkin.. PRKL!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHDISTAA SE RETKEMME, EN OLE OLLENKAAN VARMA, SAANKO PIDETTYÄ LAPSIA KASASSA. Minulla ON vielä paljon oppimista ryhmänohjaus taidoissa! Ja se LUUSKA ei uhallakaan auta, sen tiedän. Vaikka hän huomaisikin, että alkaa mennä metsään. Ainakaan hän ei ole tähän saakka puuttunut millään tavalla MEIDÄN ohjaamiimme leikkeihin. Pakko huutaa tässä kirjoittamalla uudestaan:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaAAAaa!!!!!!!

Olisikohan pitänyt tehdä oma postaus tuosta huudosta..heh. Mutta se hitusen helpotti. Hetkeksi, kunnes katson kelloa ja huomaan, minkä verran on aikaa ennen kuin onmentävä sinne PEE-AA -ÄSS-KOO-AAA paikkaan. (klo 11 menemme tekemään eväitä retkeä varten kerholaisille.Pian enää 1½h kun täytyy lähteä!) Paniikki kasvaa.. Menköön myttyyn, saapahan ainakin silloin uusia sen. Tai sanotaan että JOUTUU uusimaan!