Tänään tein kerholla taikataikinaa lapsille muovailtavaksi.
Muutama (7) heistä siitä jo jotakin tekikin. Mutta jäi taikinaa vielä toisellekin päivälle. Jospa ne muutkin huomenna tekisivät, jotta saisivat sitten maalata tekeleensä myös.
Perjantaina ei enää ehdi, sillä se on retkipäivämme sinne puistoon.
Tietenkin, minun puolestani he saisivat vaikka maalata niitä seuraavallakin viikolla, mutta ajatuksemme oli, että se tapahtuisi meidän läsnä ollessamme.
Kun emme juuri muutenkaan ole saaneet siihen retken tekoon olla vaikuttamassa.

Kylmä oli taas tuuli ulkona. Koskahan se kääntyisi etelämmästä tuuleksimaan. Ihan se meni luihin ja ytimiin. Hrr..
Nyt pitäisikin mennä ottamaan lämmin ja kuuma suihku, ettei vilustu.
Kolottelee varpaitakin hieman. heh.. Vanhuus ei tule yksin.

Tein muistiinpanoja saavuttuani kerholta niin tohkeissani, että Anttikin ehti minulle jo soittaa. Sanoi ihmetelleensä kun minä en ollutkaan vielä soittanut- no kun en ollut ehtinyt, mutta mielessä Antti oli kuitenkin minulla ollut. Kiirusta ollut tämän kirjoittelemisen kanssa. :) Mutta hengissähän minä olen! =)