Alkaa jo näyttämään minulle painajaisia siitä, miten kaikki eäonnistuu jo heti alkumetreillä.
Näin sellaisen unen, että olimme lähteneet Antin kanssa matkaan ja tie oli heti alkumatkasta kovin mutkainen. Minä sanoin Antille vielä, että: -Haemmeko niitä minunkin cd-levyjä matkalla minun luontani, niin ei minun tarvitse kuunnella pelkästään sinun musiikkejasi...(En muka pitänyt niistä kipaleista joita Antti kuunteli.)
Ajoimme jyrkkään kurviin joka kaarsi ylämäkeen ja näimme mustat jarrutus jäljet jotka johtivat vastaantulevien kaistalle ja metsikköön. Sinne oli joku ajanut jonkin aikaa sitten, mutta auto oli jo hinattu pois. Vastapuolella tietä oli samantapainen jälki, siihen oli palanut jotakin aivan hiileksi.

Seuraavassa unessa minä ajoin yksin jossakin kaupungissa. Oli lunta ja minun ohitseni ajanut auto luisui aivan sivuluisussa risteykseen. Siinä vaiheessa tajusin, että minulla oli autossa kesärenkaat, että minunkin olisi jarrutettava varoen saapuessani risteykseen. Mutta kuinkas kävi!?
Minun autonikin alkoi luisua ja pyörähti ympäri ja auton perä tuuppasi toista autoa joka oli parkissa. En meinannut edes päästä pois renkaiden sutiessa tyhjää. Sitten taas taisin herätä tai uni loppui. Oli kamala tunne kun tunsin miten auto pyöri hallitsemattomasti. Se oli kuitenkin asiassa hyvää, että se oli onneksi, luojan kiitos vain unta. Sanoinkin Antille aamulla, että : - Toivottavasti en nähnyt enneunia!

Leikkasimme äsken ruohoa. Minä aloitin ja Antti jatkoi sitten. :) Nyt on reissua varten ajeltu nurmetkin valmiiksi.

Saunakin lämpenee parhaillaan. Aaah, ihana päästä pesemään hiet pois ja saa laittaa pyykitkin pyörimään jotta saa puhdasta vaatetta mukaansa. :)

Minulle tulee päivittelyyn nyt sitten taukoa sunnuntaista alkaen.
Takaisin palailemme perjantain aikana, saa nähdä jaksanko heti kirjailla tänne reissu kuulumisiani, vai onko univelkaa tms. kertynyt joka vie voiton ja on nukuttava sitä pois...