Perjantaina päästyäni klo 14 kotiini lähtemään, Antti tuli minua hakemaan ja menimme yhdessä syömään kotipizzaan puoliksi pizzan. Oli oikein hyvää. Sitä ennen olimme käyneet R-kioskilta vuokraamassa elokuvan "Menetetty maa".
Elokuvan kesto enteili siitä lupaavaa (1h 57min) mutta kuinkas sitten todellisuudessa kävikään... SE LOPPUI ILMAN RATKAISUA SEINÄÄN!!! Ilkesi loppua kesken. Tuleneekohan siihen sitten jatko osa... kenties. Minua se jäi häiritsemään ja minä nimenomaan vihaan/ inhoan sellaisia elokuvia!!!

Lauantaina kävimme taas vuokraamassa uuden leffan; "Sentinel-salaliitto"
Tämä oli jo parempi koska ei loppunut kesken.

Tänään saammeArtun luoksemme :)
Huomenna sitten alkaa uusi viikko ja minutkin laitetaan ns."töihin". Kiäk! heh.
Ensi viikon torstaille olen suunnitellut lapsille "aistirataa".
Olen jo puhunut kanssani työskenteleville, että se hajuaisti osuus minulta siitä jää pois elleivät he toisi jotakin voimakkaita tuoksuja, koska minun on hankalaa mitään nykyisin haistaa... :(
Omaan nenuuni kun tuoksahtaa vain harvat tuoksut. Mutta on siinäkin etunsa :)