Kävimme Antin vanhempien luona aamusta syömässä erittäin hyvin tehtyä paistia.
Sitten ajelimme Varkauteen Artun nukkuessa autossa miltei tunnin. Varkaudessa kävimme ABC:lläjuomassa kahvit ja koska minun teki mieleni pirtelöä, kävimme K.G.B:llä ostamassa minulle pirtelön jonka joimme kristillisesti tasan,vuoro imuin, sillä pillejä oli tällä kertaa kaksi. Arttukin imi niin ahnaasti aina kun sai pillin suuhunsa ja nauroi päälle.  :)

Saavuimme kotiin ja Antin vanhemmatkin tulivat  käymään.
Illan saapuessa pihalle ilmestyi "Simo-siili".Annoimme sille ruisleipää josta se näytti pitävän. Sitten huomasimme, että tämä leipä olikin jo ennättänyt nähdä ns.parhaat päivänsä, sillä siinä olikin hometta ja Simo-siililtä otettiin leipäpala pois poikkeen. Tilalle toin palan näkkileipää, mutta se ei ainakaan ole vielä kelvannut sillä se oli äsken koskemattoman näköisenä kivellä, minne sen laitoimmekin. (Ristimme siilin Simoksi, jolloin se sai nimen "Simo-siili".)

Arttu touhusi äsken niin että minä sain nauraa ihan vedet silmissä. Lieneekö nauruni pelottanut Arttua sillä hän alkoi itkemään minun nauraessani.

Hauska kommellus oli, kun Arttu otti Antin rahapussin ja alkoi levitellä kortteja sen sisältä. Nooh, Antti otti sen pois.. Meni jonkin aikaa, kun huomasin Artulla olevan TAAS mustan rahapussin ja sen kummempia ihmettelemättä sanoin Antille:
-Siinä se isän pussi on TAAS levällään..
-Missä? Antti kysyi...
-No sinun rahapussi,tuossahan tuo poikas penkoo sitä taas...
*Antti otti pussinsa kirjahyllystä näyttäen sitä minulle...*
-Tässä on minun pussi, että KENENKÄHÄN PUSSI SILLÄ ON!
Katsoin tarkemmin ja MINUN OPISKELIJAKORTTINI PILKISTI PUSSISTA!
SE OLI MINUN PUSSINI!!! Mistä ihmeestä poika oli senkin kaivanut, mietin...

Hetkeä aikaisemmin Arttu oli leikkinyt matkalaukun kanssa joka on aika liki minun pienempää kassia, jota pidän mukanani kaupassa tms.
Ja koska Arttua kiinnostaa aukoa vetoketjuja ja muutenkin aukoa joka paikkoja, hän oli sen ottanut minun kassistani... Siinä se nyt sitten levittelikin minun rahapussin sisältöä. No onneksi ei mitään vahinkoa sattunut.

Meni tuossa rikki Artun taittaessa rikkalapion varren kun nojasi siihen.. mutta ei sekään maailmaa kaatane. Säikähti kovin kun aloin nauramaan hänen ilmettään  kun hän osoitti rikki mennyttä rikkalapion vartta. Se ilme oli näkemisen arvoinen!
Silmät niin suurina, samoin suu... X)