Näyttöviikkomme kohokohta meni oikein lupsakasti. Minä toimin valaisijana näyttökavereideni näytelmissä ja oman luokkani esiintyessä nousi miltei tippa linssiin, kuinka hienosti ja hyvin he osasivat omat roolinsa!
Olin todella ylpeä heistä...
Antti saapui Artun kanssa minua hakemaan. Ehdin kotiin jo ennen kuin he ehtivät saapua. Kerkesin hieman kirjoitella menneestä päivästä jo muistiin.
Antti laittoi minulle tulostimen taas kuntoon. (Asensi / ajoi ajurit, jotta se alkoi toimia.)
Sitten ajelimme Antin luo. Arttu otti miltei tunnin unet takaisin tullessamme, Unnukasta otimme pepperoni pitsan. *Yamm Yamm!!*

Oih...huomenna olisikin sitten lähdettävä takaisin kotiin, mutta sainpahan ainakin käydä saunomassa ja kallistamassa pääni edes yhdeksi yöksi oman rakkaani viereen :) Siitä olen erittäin tyytyväinen!